بازدید 4521

جوابیه بانک کشاورزی به خبر «تابناک»

کد خبر: ۹۳۷۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۴ 14 November 2019

مدیر مسئول محترم پایگاه خبری تابناک

موضوع:جوابیه

باسلام و احترام

مطلب منتشره با عنوان "قابل توجه آقای وزیر؛یک بانک دولتی صورت های مالی خود را تکذیب کرد"حاوی مطالب غیر واقعی،تحلیل های غلط و استنتاج نادرست و غیر مرتبط است.لذا خواهشمند است دستور فرمایید برای تنویر افکار عمومی نسبت به درج جوابیه اقدام شود.

  • بانک کشاورزی،هیچگاه و از جمله در قالب تکذیبیه مورخ 18/8/98،صورت های مالی خود را تکذیب نکرده است،بلکه یک اشتباه صورت گرفته در یکی از بندها و یادداشت های صورت های مالی سال1397 را اصلاح کرده است.
  • آنچه بانک کشاورزی نسبت به تکذیب آن اقدام کرده است و بر این تکذیب اصرار دارد،نتیجه گیری غلط و حاوی افتراء نسبت به اعضای هیأت مدیره بانک، مبنی بر دریافت پاداش خلاف ضوابط است.
  • بررسی های تکمیلی انجام شده در تاریخ19/8/98 از سوی سازمان حسابرسی ودیوان محاسبات کشور نشان می دهد؛در پرداخت حقوق و مزایای هیأت مدیره این بانک، ضوابط قانونی کاملاً رعایت و پرداخت ها در چارچوب سقف مقرر در مصوبه شورای حقوق و دستمزد انجام شده و تخلفی در این زمینه صورت نگرفته است.
  • ارتباط دادن این اشتباه تایپی و نتیجه گیری نادرست مبتنی بر آن یا حتی میزان حقوق و مزایای قانونی اعضای هیأت مدیره بانک با عملکرد مالی بانک و یا موضوع خاص و پیچیده ای چون مسایل شرکت صنعتی آذرآب،از نا آگاهی تحلیلگر و برداشت غیر منطقی از رویدادهای ناپیوسته و استنتاج نادرست و البته غیر منصفانه از مسائل مختلف، برای رسیده به اهدافی خاص و ملکوک ساختن چهره مدیران این بانک حکایت می کند.

                                                

                                                                 اداره کل روابط عمومی وهمکاری های بین الملل

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار