بازدید 6212
۷

پیشنهاد مطهری به روحانی برای مبارزه با فساد

کد خبر: ۹۳۶۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸ 12 November 2019
علی مطهری در پی سخنان اخیر رئیس جمهور روحانی در یزد در یادداشتی برای جماران نوشت: رئیس‌جمهور نام نهاد‌هایی را که مدعی تخلف آن‌ها هستند ذکر کنند.

متن یادداشت علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس و عضو فراکسیون امید به شرح زیر است:

اصل بیان حقایق برای مردم و کشور لازم است، اما به نظر من بهتر است رئیس‌جمهور نام نهاد‌هایی را که مدعی تخلف آن‌ها هستند ذکر کنند و از نهاد‌های نظارتی بخواهند توضیح لازم را بدهند و از قوه قضائیه هم بخواهند نتیجه رسیدگی خود را اعلام نمایند. وقتی ایشان نام نمی‌برند نهاد‌ها و سازمان‌های مختلف متهم می‌شوند و مردم به آن‌ها بدبین می‌شوند. ولی اگر ایشان اعلام کنند که مثلاً فلان نهاد تکلیف این پول را معلوم نکرده، اتهام از سایر نهاد‌ها و سازمان‌ها رفع می‌شود.

اگر رئیس‌جمهور از نهاد یا سازمان متخلف نام ببرد قوه قضائیه هم مجبور است به سرعت تکلیف قضیه را روشن کند. اما وقتی نام برده نمی‌شود، موضوع معلق و مبهم باقی می‌ماند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۷
شعار زیباست ولی عمل کارساز و راهگشا است مردم منتظر برخورد شدید با تمام زیر مجموعه های فساد و نفر های اصلی هستند ....
آخه اخوی اینکه دیگه گفتن نداره کدوم نهاد
تعین سقف حداکثر حقوق 10 ملیون و ممنوعیت استخدام وابستگان برای کلیه مسئولین دولتی تنها راه دائمی جلوگیری از فساد و نمایان شدن مرز بین خادمین به مردم از دزد ها و اختلاسگران و ریاکاران. اما کو گوش شنوا ):
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
دولتی نه حکومتی
رئیس‌جمهور نام نهاد‌هایی را که مدعی تخلف آن‌ها هستند ذکر کنند.
اسم چه کسی را بیان کند؟ در شهر اگر که مست گیرند باید که هر آنکه هست گیرند. بعد از سالها هنوز تکلیف 200 میلیارد دلاری که دیوان محاسبات از تخلفات احمدی نژاد اعلام کرد روشن نشده.
جناب اقای مطهری اگر در کشور ما مقامات شفاف باملت گفتگو میکردند غمی نبود که درمان نشود بعد از چندین رییس جمهوری هنوز یا. بگم بگم است یا کی بود کی بود من نبودم یکی مقاملت شجاعت وشهامت داشته با لاخره حقایق را شفاف برای مردم بگوید
همه مردم می دانند کدام نهادها سرمایه ملی را هدر میدهند یا به تاراج می برند اما آیا کسی جرات نفس کشیدن دارد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر