بازدید 3232

دستگیری کلاهبردار اسکیمری در خوزستان

کد خبر: ۹۳۶۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸ 12 November 2019
فرمانده انتظامی خوزستان: یک کلاهبردار که به وسیله اسکیمر، کارت بانکی شهروندان را کپی برداری و مبلغ ۴ میلیارد ریال برداشت کرده بود دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، سردار حیدر عباس زاده گفت: در پی مراجعه تعدادی ازشهروندان به پلیس فتا دستگیری کلاهبردار اسکیمری در خوزستانشهرستان ماهشهر مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی آن ها، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس فتا با اقدامات تخصصی و رصد دقیق اطلاعاتی، فردی که اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب بانکی شهروندان می‌کرد را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سردار عباس زاده در ادامه با بیان اینکه فرد دستگیر شده در تحقیقات پلیس، خود را شاگرد مغازه لبنیاتی معرفی و به وسیله استفاده از اسکیمر و کپی کردن کارت بانکی در فرصتی مناسب حساب بانکی مشتریان را خالی می‌کرد، بیان داشت: متهم تاکنون به برداشت ۴ میلیارد ریال از حساب بانکی ۵۰ نفر از شهروندان اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی به شهروندان توصیه کرد: رمز عبور، خط مقدم دفاعی شما در حفاظت از اطلاعات ذخیره شده است، با هوشیاری آن را حفظ و از بازگوکردن آن برای دیگران اجتناب کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار