بازدید 7033
۸
تصمیمی عجیب و بدون مشاوره از سوی شورای شهر تهران؛

نزدیکترین میدان به فدراسیون فوتبال، بنام پرسپولیس شد!

کد خبر: ۹۳۶۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸ 11 November 2019

اعضای شورای شهر تهران میدان و خیابانی در محدوده منطقه ۳ را به نام پرسپولیس و بلوار فردوس غرب را به نام مرحوم حجازی نامگذاری کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، اعضای شورای شهر در جریان صد و هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران با ۱۱ موافق و ۵ مخالف، میدان پیروزان در حد فاصل خیابان شیخ بهایی شمالی و خیابان پیروزان واقع در میدان پیروزان تا انتهای گذر در محدوده شیخ بهایی را به نام پرسپولیس نامگذاری کردند. 

این نامگذاری بحث برانگیز در حالی تصویب شده است که میدان پیروزان در نزدیکترین فاصله تا وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال قرار دارد و به حواشی ایجاد شده علیه این باشگاه دامن می زند. از این پس برای رسیدن به ساختمان فدراسیون فوتبال ناچارید از خیابان پرسپولیس عبور کنید و به کوچه ای که فدراسیون در آن قرار دارد وارد شوید! ( البته اگر نخواهید از خیابان سئول مستقیما وارد کوچه مسدود شده فدراسیون فوتبال شوید!)

ساختمان باشگاه پرسپولیس هم در نزدیکی این میدان قرار دارد که سالهاست موجب اعتراض ساکنین منطقه شده است چون مزاحمت های زیادی در پی داشته و احتمال جابجایی آن وجود دارد.

گفتنی است این محدوده در منطقه سه شهرداری تهران واقع شده است. همچنین با اعلام عضو کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران بلوار فردوس غرب به نام مرحوم حجازی اسطوره استقلالی ها تغییر نام داد. تهران پیش از این میدانی به نام استقلال داشته است که در حوالی خیابان معروف و قدیمی سعدی در مناطق مرکزی پایتخت قرار دارد. البته کلمه استقلال، برگرفته از باشگاه آبی تهران نیست و به یکی از سه کلمه موجود در شعارهای انقلاب اسلامی برمی گردد.

نزدیکترین میدان به فدراسیون فوتبال، بنام پرسپولیس شد!

عکس تزیینی است

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸
یه تندیس هم از فغانی و بهاروند و حسن زاده و فتاحی و البته هدایتی بسازیم
بهتره بگوييم فدراسيون پرسپوليس
با سلام
شما شپش تو کلاه نندازی این نامگذاری شبهه انگیز نمیشه وقتی ساختمان باشگاه اونجاست بروند تو بوشهر خیابونی رو نامگذاری کنند؟؟؟ بعد شورای شهر نامگذاری کرده نوشتین بدون مشاوره از سوی شورای شهر نامگذاری شده خداییش خودتون فهمیدین چی نوشتین؟؟!!!
معنی تیم حکومتی همینه دیگه
نام فدراسیون رو تغییر بدن بزارن فدراسیون پرسپولیس. دیگه علنی هم دارن اعلام می کنند. آقای علی دایی کجا هستی احیانا پستی و اطلاعیه ای
بهتره بجای فدراسیون فوتبال ایران بزنند فدراسیون فوتبال پرسپولیس چون به واقعیت نزدیکتره
امان از فکر بیمار نویسنده
فدارسیون جمهوری اسلامی استقلال و پرسپولیس ،واقعا که ........ما هم در تمام شهرهای آذربایجان اسم یه خیابونو میزاریم تراکتور


تابناک لطفا در نشر پیام تبعیض قایل نشی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر