بازدید 8094
ادعای جنجالی و عجیب بهمن فروتن:

مافیای «کی‌روشی» نمی‌خواهد به جام جهانی برویم

من احساس می‌کنم ما به عراق می‌بازیم و بعد از آن تنها شانس‌مان بردن تمام بازی‌های دور برگشت است که سه‌تای آن در خانه برگزار می‌شود، آن‌هم با تفاضل گل بالا
کد خبر: ۹۳۶۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳ 11 November 2019

فهرست تیم‌ملی فوتبال ایران برای جدال برابر عراق اعلام شد تا پس از کش‌و‌قوس‌ها و حاشیه‌های فراوان، تیم مارک ویلموتس آماده نبرد حساس برابر عراق شود.

به گزارش تابناک ورزشی، بهمن فروتن مربی قدیمی فوتبال که سالهاست در ایران تیمی نداشته و حالا به تفسیر و تحلیل مشغول است، درخصوص حاشیه‌های اخیر تیم‌ملی و فهرست نفرات تیم‌ملی و بازی برابر عراق صحبت کرده است که در آن انگشت اتهام برای شکست به بحرین و وضعیت فعلی را به سوی سرمربی سابق نشانه رفته است.

در روز‌های اخیر بحث قهر کردن ویلموتس به‌دلیل عدم پرداخت مبلغ قراردادش حسابی خطرساز شد، فکر نمی‌کنید در آستانه بازی حساس برابر عراق، این موضوع کمی غیرحرفه‌ای بود؟

موضوع اولی که باید به آن توجه کنیم این است که کار ما چقدر درست است. واقعیت این است که فوتبال ما به سر گردنه تبدیل شده است. هر بازیکن و مربی خارجی را می‌آوریم و با گردن‌کلفتی پولش را نمی‌دهیم و تازه از آن بدتر اینکه در آخر طلبکار هم می‌شویم. از اتفاقاتی که این روز‌ها در فوتبال ما می‌افتد را حتی نمی‌توان به‌عنوان آبروریزی یاد کرد چراکه واقعا آبرویی برای ما نمانده که بخواهد بریزد. شما هرکس که به‌عنوان یک خارجی به فوتبال ما آمده ببینید، ما پولش را خورده‌ایم.

بحث ما این است که بدقولی‌ها به ویلموتس برای امروز و دیروز نبوده و چند ماه است که این مسائل در جریان است.

شما از کجا می‌دانید که ویلموتس هر روز از مسئولان فدراسیون پولش را طلب نمی‌کند؟ شاید دیگر کارد به استخوانش رسیده که مجبور شده به تهدید روی بیاورد. ویلموتس در جایی فوتبالیست شده و مربیگری کرده که با یک قول‌مردانه کارشان را شروع می‌کنند و اصلا نیازی به قرارداد هم نیست. اما ما اینجا قرارداد‌های چند صفحه‌ای می‌نویسیم و همه‌چیز را به چهارمیخ می‌کشیم و درنهایت همه چیز را زیر پا می‌گذاریم. از طرفی هم باید بگویم برخی از این رفتار‌ها هم به‌خاطر ترس از باخت است و ویلموتس هم با این اقدام فرار رو به جلو کرده تا شاید ناکامی‌های احتمالی را به گردن این و آن بیندازد.

Image result for ‫بهمن فروتن‬‎

ظاهرا شما چندان به موفقیت تیم ملی امیدوار نیستید!

من نه برای تیم‌ملی و نه برای مارک ویلموتس روز‌های خوبی را در پیش رو نمی‌بینم و احساسم بر این است که با این روندی که طرفین در پیش گرفته‌اند، موفقیتی برای ما حاصل نخواهد شد و دود این مشکلات مستقیم به چشم تیم‌ملی و مردم فوتبالدوست کشورمان می‌رود. نظر من بر این است که با این اتفاقات و روند جاری، ما به جام‌جهانی نمی‌رسیم. ما اگر با کی‌روش راحت به جام‌جهانی رسیدیم به این خاطر بود که پشت کی‌روش پر بود. کی‌روش از یک مافیای بین‌المللی و داخلی سود می‌برد که نمی‌گذاشتند پوست موز زیر پایش برود، اما ویلموتس تنهاست و اگر این‌طور نبود در بازی برابر بحرین به او مشاوره می‌دادند که به آن شکل به دروازه بحرین هجوم نمی‌برد.

شاید خیلی بدبین هستید! بازی با عراق را برای ما از دست رفته می‌دانید؟

متاسفانه بله، من احساس می‌کنم ما به عراق می‌بازیم و بعد از آن تنها شانس‌مان بردن تمام بازی‌های دور برگشت است که سه‌تای آن در خانه برگزار می‌شود، آن‌هم با تفاضل گل بالا. باور کنید من از باخت فوتبال کشورم خوشحال نمی‌شوم و دوست دارم تیم‌ملی هر دوره در جام‌جهانی حضور داشته باشد، اما باید واقع‌بین باشیم.

درخصوص لیست تیم‌ملی نظری ندارید؟ جای کسی را در لیست خالی نمی‌بینید؟

من شنیدم که به دروازه‌بانان تیم‌ملی و حضور مظاهری ایراد گرفته‌اند، اما واقعیت این است که تیم‌ملی یک دروازه‌بان اول دارد و در همه جای دنیا نفرات دوم و سوم را طوری انتخاب می‌کنند که آن شخص تحمل نیمکت‌نشینی را داشته باشد و مثل فلان تیم مطرح کشور جنگ بین دو دروازه‌بان به‌وجود نیاید و آخر سر هم یک دروازه‌بان آن یکی را دک کند.

حرف آخر؟

حرف من این است که کی‌روش هشت سال فوتبال این مملکت را نابود کرد و حالا یکی مثل ویلموتس که در فوتبال سالم کار کرده آمده تا فوتبال ناب اروپایی را در تیم‌ملی جاری کند. ما مقابل کامبوج فوتبال زیبایی به نمایش گذاشتیم و نشانه‌هایی از تبدیل شدن به یک تیم باکلاس را داشتیم. باید همه به این مربی کمک کنیم که بتواند اهدافش را در تیم‌ملی پیاده کند. البته مطمئنا آن مافیای کی‌روشی دل‌شان نمی‌خواهد تیم‌ملی به جام‌جهانی برود و ما باید مانع آن‌ها شویم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۱
هميشه بهانه اي براي كم كاري و بي عرضه گي بايد جور شود. چه بهتر براي كساني كه ديگر نيستند و نتوانند دفاع كنند.
اين خاصيت ايراني بي مسئوليت است.
اين خاصيت ايراني اهل خرافه است.
يك ايراني اصيل با همت و تلاش سعي در انجام امور ميكنه.
بي بهونه
بي چك و چونه
بي غر و لند
مافیای کی روشی وجود ندارد مافیای در ورزش همین افرادی هستند که سر کار هستند به خصوص اوضاع بعد از تشکیل وزارت ورزش بدتر شده است
سلام
چه ربطی به کی روش بیچاره داره. ضعف خودتون رو به ایشون نسبت ندهید. کی روش قوی بود
با احترام به نظرات ایشان، بدانید وآگاه باشید که "مافیای!" کی‌روش هشت سال فوتبال این مملکت را نابود نکرد بلکه آباد کرد! نسل آینده حتما نظرات و اعمال ما را قضاوت خواهد کرد. پس توهم نداشته باشیم بلکه تامل و تفکر کنیم. تنگ نظر نباشیم بلکه انصاف داشته باشیم و منافع فردی و گروهی را در الویت قرار ندهیم بلکه با وجدان کامل در جهت منافع ملی ومردم کشورمان قدم برداریم!
اگر تیم ملی ایران قهرمان جهان بشود یک گره از کلاف سر در گم مردم بیچاره باز نمیشود؟
واقعاً چه خوبه فروتن تو فوتبال نیست
مافیای کیروشی؟
این همه حسادت از موفقیت های کیروش اون هم واسه تیم ملی کشور خودمون؟
جل الخالق
برانکو صفت نباشیم.
شفا
جدیدا چرا همه توهم میزنن.اگه قرار باشه به جام جهانی مریم نه بخاطر کی روش نه ویلموتس نه بد بازی کردن بلکه میتونه دستور حکومتی باشه
من هم با نظارت ایشان موافقم البته در رابطه با کیروش خیر!
ولی تیم ملی می بازد جون این تیم سیاسی هست و ویلموتس هم مربی نیست که بتواند حربه تیم های عربی را بشناسد!
تیم های عربی فوتبال کثیف بازی می کنند و بچه های ما هم خیلی بچه بازی دارند !
هافبک ما کاملا" در حد تیم های درجه 3 اسیا بازی می کنند واصلا" در حد واندازه تیم ملی نیستند.
زیاد به داور اعتراض می کنند و کلا" بچه ها عصبی و بی حوصله هستند.
اتفاقا" ایران کیروش را می خواهد که بازیکن ها جدید را دعوت کند و تیم ملی را احیا کند.
کیروش هشت سال فوتبال کشور را نابود کرد؟
کسانی که از فوتبال ایران خبر دارند و حداقل ها را می دانند متوجه شدند که انتخاب اعضای تیم ملی در برابر تیم عراق بسیار محل تامل و جای بازنگری دارد. این نشان از عدم شناخت مربی فعلی از بازیکنان تیم های داخلی و بازکنان لژیونر ایرانی دارد. این را باید به کی گفت و کو گوش شنوا
آقای فروتن اگر حرف های شما درست است، چطوره که سرپرستی هیچ تیمی را ندارید. مطمئن باش که کی روش هشت سال به فوتبال ایران عزت داد.
دو كلمه حرف درست و منطقي بعد از مدتها خواندم،كاملا حق با جناب فروتن است،
حرفای الکی میزنن .ازخودشون فلسفه میبافن که دوزارارزش نداره .
کی روش خیلی حرفه ای بودوهیچکی هنوزبه این خوبی نتونسته مدیریت کنه تیم ملی رو.اتفاقاکی روش بهترین وبیشترین خدمت روبه تیم ایران کرد.
خدا وکیلی درست میگه...
نمی دونیم این مافیای کثیف کی می خواد دست از سر فوتبال برداره؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
کیروش نابود کرد؟بیدار شو اقا و مشکل را درست بررسی کن
اقای فروتن این حرفها چیست؟
توهم توطئه در اذهان همه رسوخ کرده . و متاسفانه ناسپاسی و قدر نشناسی از زحمات اسلاف .
مشکلات کشورناشی ازامریکاست،،،مشکلات تیم ملی هم مال کیروش ومافیای کیروش هست...فقط بندازیم گردن قبلی ها!!،!توعرضه داشتی به ویلموتس مشاوره میدادی،،،ازحالا میخواهیدنرفتن به جام جهانی روتوجیه کنید؟اتفاقاکیروش اهل مافیاوزدوبندنبودوروی ،گلوی مفسدین نشسته بود
البته من مثل ایشان حرفه ای نیستم اما بهر حال تیم کی روش یک استیل و شخصیت تیمی ثابتی داشت. گل کم میزد اما بهر حال گل هم نمیخورد . اما این تیم اعوجاج دارد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل