بازدید 5436
۱

طرح کاهش آلودگی هوا بازنگری فوری شود

کد خبر: ۹۳۶۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 10 November 2019

عضو شورای شهر تهران گفت: با توجه به محدودیت شدید شرایط مالی و فرسودگی هشداردهنده ناوگان اتوبوس، ون و تاکسی لازم است طرح کاهش آلودگی هوا بازنگری فوری شود.

به گزارش مهر، سید آرش حسینی میلانی صبح امروز در یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکری درخصوص طرح کاهش آلودگی هوا، ضمن تسلیت و ابراز همدردی به مناسبت وقوع زلزله در استان آذربایجان شرقی گفت: مساله آلودگی هوا یک موضوع فرابخشی است و همه ارگان‌ها و دستگاه‌ها از جمله شهرداری در این باره مسئولیت دارند اما مهم است به صورت شفاف در مورد آلودگی هوا به مردم گزارش داده شود.

وی با بیان اینکه حدود به دو سال است که طرح پیشنهادی کاهش آلودگی هوا توسط شهرداری مطرح شده است، اظهار داشت: در این طرح در مدت چهار سال پیش‌بینی شده که با صرف ۲۵ هزار میلیارد تومان حدود ۳۰ واحد شاخص کیفیت هوا بهبود یابد. از این میزان، تامین ۲۵ درصد از منابع عمومی و باقی‌مانده از محل تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده است.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: با توجه به محدودیت شدید شرایط مالی و فرسودگی هشداردهنده ناوگان اتوبوس، ون و تاکسی لازم است طرح کاهش آلودگی هوا بازنگری فوری شود.

حسینی میلانی خطاب به شهرداری گفت: با توجه به اولویت راهبردی کنترل آلودگی هوا از شهرداری تهران می‌خواهم ضمن بازنگری مفروضات طرح مذکور، گزارشی شفاف مبنی بر «عملکرد تامین مالی و پیشرفت تجهیز ناوگان شرکت واحد، تعویض کاتالیست تاکسیرانی و فیلتر دوده از شهریور ۹۶ تا شهریور ۹۸» و «بهنگامسازی اهداف کمی و بازنگری بودجه مورد نیاز و سازوکارهای تامین مالی طرح مذکور» تا پایان آذر ۱۳۹۸ به شورای شهر ارسال کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حالا زوده .........بزارین تعداد فوتی ها بیشتر بشه بعدا تصمیم بگیرین ..........
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل