بازدید 4540
۱

توضیحات پرسپولیس درباره ویدئوی جنجالی علی علیپور

برخی می‌خواهند بگویند علیپور به یک هوادار توهین کرده تا بین او و هواداران فاصله و تنش و شکاف ایجاد کنند در حالی که آن فرد اصلا هوادار نبود و دنبال داستان‌های دیگری بود و مدام جملات تندی را به کار می‌برد که جای تاسف داشت
کد خبر: ۹۳۶۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶ 10 November 2019

مدیر تیم پرسپولیس با توجه به ویدیویی که از علی علیپور منتشر شده گفت: آن فرد هوادار نبود و جملات توهین آمیزی به کار برد

به گزارش تابناک ورزشی، افشین پیروانی سرپرست باشگاه پرسپولیس در گفتگو با روابط عمومی این باشگاه درباره این ویدئو گفت: ویدیویی منتشر شده و گفته شده علیپور به یک هوادار توهین کرده، متاسفانه زمانی که اعضای تیم می‌خواستند وارد اتوبوس شوند، افراد متفرقه زیادی کنار اتوبوس بودند که قانونا نباید در آن منطقه و محدوده از استادیوم باشند. آن شخص هم هوادار نبود بلکه سعی می‌کرد خود را هوادار جلوه دهد. او مدام توهین می‌کرد و بدترین و تندترین جملات را به‌کار می‌برد و اصلا حس کردم که هدفی دارد.

وی ادامه داد: از نوع ادبیات و جملات متوالی او مشخص بود که دنبال ایجاد تنش است. علیپور همیشه به هواداران احترام گذاشته و حالا که این ویدیو منتشر شده می‌گویم که علیپور بعد از بازی دقایق زیادی سرش را گرفته بود و حتی اشک می‌ریخت. او فوق العاده ناراحت بود و حتی به خود من گفت: «مربی، شما، بچه‌های تیم و هواداران هر چی به من بگویید حق دارید و من نمی‌دانم چرا آن تصمیم را گرفتم».

علیپور همان بازیکنی است که ساعتی بعد از بازی آن متن صریح و صادقانه را در اینستاگرام خود به منظور عذرخواهی از هواداران و تیم و همه پرسپولیسی‌ها منتشر کرد. او فرزند مکتب پرسپولیس است که در آن احترام به هوادار حرف اول را می‌زند.

سرپرست تیم پرسپولیس همچنین گفت: همه ما هرچه داریم به برکت حمایت و محبت و لطف همین هواداران عزیز و حضور در پرسپولیس است. این حرف کل تیم است. علیپور مهاجم اصلی تیم است و انشالله با حمایت هواداران و تیم اقای گل می‌شود. برخی می‌خواهند بگویند علیپور به یک هوادار توهین کرده تا بین او و هواداران فاصله و تنش و شکاف ایجاد کنند در حالی که آن فرد اصلا هوادار نبود و دنبال داستان‌های دیگری بود و مدام جملات تندی را به کار می‌برد که جای تاسف داشت. اتفاقا تا این شرایط را دیدم به بچه‌ها گفتم حواس تان باشد و واکنش نشان ندهید، چون می‌دیدم که جملات تند و توهین آمیز این فرد تا چه حد زننده و تحریک آمیز بود.

پیروانی در پایان گفت: علیپور همیشه به هواداران احترام گذاشته. در پرسپولیس هم حفظ حرمت هواداران یک اصل است و هیچ کس نه جرات کم لطفی به هواداران و بی احترامی به آن‌ها را دارد و نه به خود چنین اجازه‌ای می‌دهد. پس هواداران عزیز ما هشیار باشند و بدانند که آن فرد هوادار نبود و به حاشیه‌ها هم توجهی نداشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مشکل اصلی اینه که بازیکن ها توجیه نمیشن که باید در خدمت تیم باشن و خودخواهانه بازی نکنن.
مشکل اینجاست که به بازیکنا یاد نمیدن که هر موقعیت که گیرشون میاد رو به بهترین شکل ازش استفاده کنن و اون موقعیت رو که با زحمت تیمی خلق شده بچه گانه و از روی غرور و تکروی و کرکری و نشون داده شدن از دست ندن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی