بازدید 4070

ارتش سوریه روستای «ام شعیفه» را پس گرفت

نیرو‌های ارتش سوریه پس از درگیری شدید با عناصر وابسته به ارتش ترکیه در ریف «راس‌العین» استان الحسکه، موفق شدند یک روستا را بازپس بگیرند.
کد خبر: ۹۳۵۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۵ 09 November 2019
به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، در درگیری روز شنبه یگان‌های ارتش سوریه و عناصر وابسته به ارتش ترکیه در ریف راس العین (شمال سوریه)، یک روستا آزاد شد.

خبرگزاری سانا گزارش داد که به دنبال این درگیری شدید، ارتش سوریه توانست روستای «ام شعیفه» واقع در ریف راس العین استان الحسکه را از عناصر تحت حمایت ترکیه بازپس بگیرد.

در ادامه گزارش سانا آمده که نیرو‌های ارتش سوریه پس از آزادسازی این روستا، عناصر وابسته به ترکیه را به سمت روستای «المحمودیه» در ریف راس العین سوق و تحت تعقیب قرار دادند.

تروریست‌های وابسته به ترکیه تحت عنوان «ارتش آزاد سوریه» از صبح شنبه حملات خود را در چند منطقه در استان الحسکه علیه ارتش سوریه و شبه‌نظامیان کُرد آغاز کرده‌اند.

مرکز موسوم به دیدبان حقوق بشر سوریه –نزدیک به معارضان- گزارش داد که ترکیه با حملات فشرده و گسترده توپخانه‌ای به محور‌های درگیری و روستا‌های اطراف آن، در حال حمایت از عناصر ارتش آزاد است.

درگیری‌ها در حالی صورت می‌گیرد که طبق توافق سوچی بین روسیه و ترکیه، در شمال شرق سوریه نوعی آتش‌بس شکننده برقرار است؛ هر چند شبه‌نظامیان کُرد بار‌ها اعلام کردند که ترکیه این توافق را نقض کرده است
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار