بازدید 14337
رئیس کمیسون اجتماعی مجلس:

کارگران قراردادی دولت تبدیل وضعیت می‌شوند

رئیس کمیسون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: تبدیل وضعیت کارگران قراردادی در موسسات دولتی با هدف ایجاد امنیت شغلی و افزایش حقوق مصوب شده است.
کد خبر: ۹۳۵۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵ 09 November 2019
به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم از دوگنبدان، عبدالرضا عزیزی در آئین تجلیل از بازنشستگان شهرستان گچساران اظهار داشت: برای همسان سازی حقوق بازنشستگان ۱۲۰ هزار میلیارد ریال نیاز بوده تا به مرحله نرمال بودن برسد.

وی با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی حقوق بازنشستگان از سال ۹۰ به بعد عنوان کرد: حداقل حقوق بازنشستگان یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده که با توجه به تورم موجود به جایی نمی‌رسد و در واقع سختی‌های زیادی را متحمل می‌شوند.

عزیزی با بیان اینکه یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای همسان سازی حقوق بازنشستگان تخصیص یافت، ابراز کرد:: برای همسان‌سازی حقوق دیگر نهاد‌ها و ارگان‌ها از جمله شرکت نفت و گاز مصوبات خوبی به تصویب رسیده است.

رئیس کمیسون اجتماعی مجلس شورای اسلامی سامانه پرداخت حقوق بازنشستگان به صورت متمرکز راه اندازی می‌شود، افزود: طبق ماده ۳۰ قانون برنامه ششم دولت مکلف بوده نظام دریافت‌ها و پرداخت‌ها به صورت متمرکز اجرایی کند.

عزیزی با تاکید بر اینکه همسان سازی حقوق بازنشستگان سبب افزایش تورم می‌شود، خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده سالانه حقوق بازنشستگان حداقل ۴۰۰ هزار تومان باید افزایش یابد.

وی با تاکید بر اینکه مجلس خواستار پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی بوده است، اظهار داشت: متاسفانه دولت همه ساله به این سازمان بدهکار می‌شود و در واقع بدهی افزایش می‌یابد.

عزیزی بیان کرد: در لایحه خدمات کشوری اعتباری برای پرداخت وام مسکن، خرید جهیزیه و تسهیلات ازدواج بدون سپرده برای افراد تحت پوشش تامین اجتماعی پیش بینی شده است
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر