بازدید 1431

افزایش تنوع محصولات در صنایع پایین دستی پتروشیمی

کد خبر: ۹۳۵۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴ 28 September 2019
مدیر طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: زمینه متنوع کردن محصولات پتروشیمی در بخش پایین دست افزایش یافته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی امیرکبیر به نقل از نیپنا، علی محمد بساق زاده، مدیر طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه ایران پلاست گفت: سازندگان داخلی تجهیزات و ماشین آلات در این نمایشگاه دستاورد‌های بسیار خوبی را ارائه کردند و در این شرایط شتاب بیشتری به توسعه صنعت می‌توانند بدهند.

وی با اشاره به بازدید هیئت‌هایی از کشور‌های همسایه به ویژه عراق، ترکمنستان، افغانستان از نمایشگاه ایران پلاست افزود: مذاکرات بسیار خوبی در زمینه صنایع پایین دست در این نمایشگاه انجام شد.

بساق زاده با بیان اینکه شرکت‌های تولیدکننده مواد پلیمری و کامپاندینگ پیشرفت‌های بسیار مطلوبی داشته اند، ادامه داد: زمینه متنوع کردن محصولات پتروشیمی در بخش پایین دست بسیار افزایش یافته است.

مدیر طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی تصریح کرد: با توجه به توانمندی شرکت‌های داخلی باید دولت حمایت‌های بیشتری از تولیدکنندگان داخلی داشته باشد و واردات محصولاتی که مشابه آن در کشور وجود دارد باید کنترل شود.

وی ادامه داد: امید است این نمایشگاه باعث هرچه رونق استفاده صنعتی از پلاستیک در همه ابعاد و تامین نیاز‌های کشور شود، چون هم هزینه را کاهش می‌دهد هم کیفیت را بالا می‌برد و همچنین وزن تجهیزاتی که با آلیاژ و فلزات ساخته می‌شد کاهش می‌دهد.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی تصریح کرد: شرکت‌های کامپاندینگ یکی از موضوعات دانش بنیان است که خیلی خوب در این زمینه کار کردند و دانش بنیان‌ها موثر در صنعت هستندو بسیار خوب اطلاعات را تبادل می‌کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر