بازدید 9067
پول رسید، مرد بلژیکی لیست داد!

ویلموتس سرانجام ۲۳بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کرد

حضور کاوه رضایی و قلی زاده دو لژیونر شاغل در فوتبال لیگ بلژیک هم از دیگر نکات این لیست است. همچنین اشکان دژاگه، مهدی ترابی که این روزها آماده است و در پرسپولیس می درخشد نیز راهی به لیست ویلموتس پیدا نکرده اند.
کد خبر: ۹۳۵۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶ 09 November 2019

سرمربی تیم ملی سرانجام ۲۳ بازیکن را برای تمرینات هماهنگی قبل از دیدار مقابل عراق به اردوی تیم ملی فراخواند تا نگرانی ها بابت عدم بازگشت مرد بلژیکی افزایش یابد.

به گزارش «تابناک» به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با اعلام مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی نفرات زیر برای حضور در اردوی آتی به اردو دعوت شدند تا در دیدار حساس مقابل عراق در امان پایتخت اردن طبق صلاحدید کادرفنی به میدان بروند.

در این لیست وریا غفوری کاپیتان استقلال طبق خبر دیشبی که تابناک منتشر کرده بود، بار دیگر در اردوی تیم ملی حاضر شد، همچنین حضور نادری مدافع چپ سرخ ها نیز جالب توجه است چرا که او در این فصل، بازی های کاملی برای پرسپولیس انجام نداده و اغلب تحت تاثیر حضور انصاری بود.

حضور کاوه رضایی و قلی زاده دو لژیونر شاغل در فوتبال لیگ بلژیک هم از دیگر نکات این لیست است. همچنین اشکان دژاگه، مهدی ترابی که این روز‌ها آماده است و در پرسپولیس می‌درخشد نیز راهی به لیست ویلموتس پیدا نکرده اند. همچنین علیرضا جهانبخش بخاطر دور بودن از شرایط مسابقه و سکونشینی در لیگ برتر انگلیس، بار دیگر خط خورده است.

ناگفته پیداست که نام سعید عزت الهی بازیکن محبوب و خوش استیل کی روش نیز بار دیگر در بین دعوت شده‌ها نیست تا مشخص شود که ویلموتس اعتقاد چندانی به استفاده از این هافبک شمالی ندارد. سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال نیز همچنان پشت خط سه دروازه بان آماده لیگ در تیم‌های پرسپولیس، تراکتور و سپاهان مانده است و هشت گلی که مظاهری طی سه هفته دریافت کرده، هیچ تاثیری در انتخاب‌های کادرفنی نداشت! نکته آخر اینکه مهرداد محمدی بعد از حضور در یک اردوی تیم ملی، این بار دعوت نشده و تنها نام میلاد در لیست دیده می‌شود.

۱. علیرضا بیرانوند

۲. محمد رشید مظاهری

۳. پیام نیازمند

۴. وریا غفوری

۵‌. سیدمجید حسینی

۶. حسین کنعانی‌زادگان

۷. میلاد محمدی

۸‌. محمد نادری

۹. مرتضی پورعلی گنجی

۱۰. رامین رضاییان

۱۱. سیاوش یزدانی

۱۲. امید ابراهیمی

۱۳. احسان حاج صفی

۱۴. علی کریمی

۱۵. احمد نوراللهی

۱۶. مسعود شجاعی

۱۷. وحید امیری

۱۸. کریم انصاری‌فرد

۱۹. علی قلی‌زاده

۲۰. محمد محبی

۲۱. کاوه رضایی

۲۲. سردار آزمون

۲۳. مهدی طارمی

نفرات دعوت شده روز یک‌شنبه به اردوی تیم ملی در مرکز ملی فوتبال ملحق خواهند شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل