بازدید 7279
۱

هشدار هک به دارندگان خودرو‌های هوشمند!

در سال‌های اخیر صنعت خودروسازی با همکاری غول‌های تکنولوژی در جهان فناوری و سیستم‌های هوشمند جدیدی را به خودرو‌های تولید شده خود معرفی و عرضه کرده‌اند تا بتوانند نظر و رضایت مشتریان و رانندگان را جلب کرده و به این ترتیب سهم خود را در بازار‌های جهانی افزایش دهند.
کد خبر: ۹۳۵۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۸ 09 November 2019

بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه امنیت سایبری هشدار داده اند نرم افزار و سخت افزار‌های موجود در خودرو‌های هوشمند آسیب پذیری بالایی در برابر نفوذ هکر‌ها دارند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، در سال‌های اخیر صنعت خودروسازی با همکاری غول‌های تکنولوژی در جهان فناوری و سیستم‌های هوشمند جدیدی را به خودرو‌های تولید شده خود معرفی و عرضه کرده‌اند تا بتوانند نظر و رضایت مشتریان و رانندگان را جلب کرده و به این ترتیب سهم خود را در بازار‌های جهانی افزایش دهند.

حالا به تازگی کارشناسان فعال در حوزه امنیت سایبری با بررسی و تحقیقات جدید خود دریافت و هشدار دادند که نرم افزار و سخت افزار‌های موجود در خودرو‌های مدرن و هوشمند آسیب پذیری بسیار بالایی در برابر نفوذ هکر‌ها و مجرمان سایبری دارند که به خاطر سهل انگاری خودروسازان است چراکه آن‌ها خطر نفوذ هکر‌ها از طریق سیستم‌های هوشمند خودرو و احتمال سرقت آن را دست کم گرفته‌اند.

آن‌ها در ادامه گزارش خود خاطر نشان کردند هکر‌ها با تهیه ابزار‌های هک به سادگی قادر خواهند بود ایموبلایزر‌های خودرو را قطع کرده و و خودرو را به سرقت ببرند.

انتشار گزارش‌های این چنینی وظیفه و مسئولیت خودروسازان را چندین برابر بیشتر خواهد کرد تا به فکر ارائه سیستم‌های هوشمند با امنیت بسیار بالاتر افتاده و پروتکل‌های امنیتی بهتر و جدیدتری را برای خودرو‌های تولید شده خود اتخاذ کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ای وای

نکنه پراید هک بشه ؟!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر