بازدید 9761
حساب یک جمع کوچک، از صدهزارنفر جداست

مالک تراکتور: تبریز و ارومیه بخش جدانشدنی ایران است

به آن‌هایی که می‌خواهند از این آب گل آلود ماهی بگیرند هشدار می‌دهم که حرف‌های نامربوط خود را تمام کنند. آذربایجان، تبریز و ارومیه بخش جدانشدنی ایران هستند و همانطور که من پارسال گفتم «یاشاسین ایران» و این مسئله به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد.
کد خبر: ۹۳۵۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴ 08 November 2019

مالک باشگاه خصوصی تراکتور تبریز به شعارهای جدایی طلبانه برخی از تماشاگران این تیم در بازی مقابل استقلال واکنش نشان داد و قویا آن را محکوم کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ زنوزی با تشکر از حضور فوق العاده هواداران تراکتور و حمایت از تیم سرخپوش تبریزی ادامه داد: ما در هفته گذشته پرهوادارترین تیم دنیا بودیم و این یک افتخار بزرگ برای فوتبال دوستان تبریزی است که البته بار‌ها و بار‌ها و در همه اوقاتی که احتیاج به حمایتشان بوده، پشت تیم را خالی نکردند. حضور صد هزارنفری آن‌ها را در بازی استقلال روی چشمم می‌گذارم و از آن‌ها تشکر می‌کنم و امیدوارم ما همچنان در بازی‌های خانگی با اختلاف پرطرفدارترین تیم ایران باقی بمانیم. چیزی که البته باید با برنامه ریزی بهتر و تشویق مردم به حضور در ورزشگاه‌ها به آن کمک کرد چرا که جو تبریز و بازی در ورزشگاه یادگار امام، برای همه تیم‌ها یک تجربه ویژه است.

زنوزی درباره شعار‌های نژادپرستانه و جدایی‌طلبانه‌ای که در ورزشگاه یادگار امام داده می‌شود، گفت: به هر حال ویدیو‌ها و فیلم‌های از جمع‌های کوچکی که در میان صد هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه یادگار امام حضور داشتند، منتشر شده و این تصور را به وجود آورده که یک گرایش قوی به این مسائل در بین هواداران وجود دارد که متاسفانه این برداشت کاملا ناجوانمردانه و ناسپاسی نسبت به مردمی است که سال‌های سال و در طول قرن‌ها، در حفظ مرز‌های ایران کوشیده‌اند.

وی افزود: من ضمن این که آن حرکات حاشیه‌ای را محکوم می‌کنم و آن را خارج از اصول هواداری باشگاه تراکتور می‌دانم، از ناظران هم انتظار دارم با انصاف بیشتری به این مسائل نگاه کنند. به آن‌هایی که می‌خواهند از این آب گل آلود ماهی بگیرند هشدار می‌دهم که حرف‌های نامربوط خود را تمام کنند. آذربایجان، تبریز و ارومیه بخش جدانشدنی ایران هستند و همانطور که من پارسال گفتم «یاشاسین ایران» و این مسئله به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد.

مالک باشگاه تراکتور در آخر با اشاره به زمین لرزه شب گذشته در آذربایجان شرقی گفت: در ابتدا باید به خانواده جان‌باختگان، هم استانی‌ها و تمام مردم ایران این اتفاق تلخ را تسلیت بگویم و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم. همچنین بایداعلام کنم که باشگاه تراکتور هم کار‌های خود را آغاز کرده تا به کمک مردم آسیب‌دیده برود و من از هواداران دعوت می‌کنم تا آن‌ها هم نقش خود را در این موقعیت حساس ایفا کنند و به زلزله زدگان کمک کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳۴
یاشاسین ایران
یاشاسین آذربایجان
یاشاسین ارومیه قلب آذربایجان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
تبریز قلب آذربایجانه
ارومیه قلب آذربایجان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
❤ ارومیه قلب آذربایجان
یاشاسین تبریز
یاشاسین اورمیه
یاشاسین تراکتور
چه عجب بعد از مدت ها یک حرکتی زد البته شاید مجبور باشد چون قبلا همش تعریف می کرد!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
دقیقا! ظاهرا ایشان خوابنما شدن که بالاخره بعد از مدتها واکنش نشون دادن به این موضوع!!!
ضمنا کامنت های منتشر شده تابناک هم یکم مشکوکه، معمولا اینجا جولانگاه جریانات جدایی طلبه...
نمی دونم چرا نمی تونم حرفای اینو باور کنم
مگر می شود بلیط فروشی انلاین ۱۰۰ هزار تا باشد ان هم ورزشگاهی که زیر ۷۰ هزار تا ظرفیت دارد؟
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
حالا که شده .. مشکلی داری داداش؟
زنده باد مهندس زنوزی مدیر دلسوز جوانان زنده وجاوید باد ایران عزیزتر از جان
مردم عجیبی شدیم همه چیمون شده پول،و میزان پول معیار انتخاب همه چی شده ،انتخاب رشته تحصیلی ،همسر و جدیدا هم نهایت وقاحت خاک و کشورمون هم میخایم به این مجموعه انتخابها اضافه کنیم و فراموش کنیم آذرآبادگانیم اصیل ترین ایرانی این خاکیم جزو اقوام دلاور که همیشه در عین شجاعت از مرزهای این کشور در مقابل متجاوزین بی تمدن دفاع کردیم حالا چی شده یعنی انقدر راحت و جنگ وخون ریزی بهمون چیره شدن؟ غیرت آذریمون هیچوقت نمرده و نخواهد مرد،زنده باد ایران زنده باد میهن پرستای آذری
برای اثبات ادعاتون این اغتشاشگران را که کاملا شناخته شده اند به قانون معرفی کنید. این مزدوران به قرآن اهانت کردن و اسم کشور غاصب ترکیه را بر زبان آوردند. حداقل مجازاتشان زندان و محرومیت از ورود به ورزشگاههای موجود در خاک ایران است. باید بفهمند مزدوری برای اجنبی برای ایرانی باشرف قابل تحمل نیست. وزارت خارجه هم سفیر ترکیه را باید فراخوانی کند و یا لااقل بهشون تذکر بده که فاشیستها حق نگاه چپ به خاک ایران را ندارند.
مرگ بر مزدوران آشوب طلب.
سرافراز ایران متحد با همه اقوامش.
تکرار این حرف ها چه معنی می دهد؟ مشخصه که آذربایجان شرقی و غربی استانهایی از ایران هستند.احتیاج به توضیح و تفسیر هم ندارد.
شعارهای داخل زمین فوتبال به علت هیجانات هست، ما مخلص همه اقوام ایرانی هستیم و برای این خاک خون داده و باز هم پاش بیفته میدیم...
یاشاسین ایران و آذربایجان
ترک ها از بین اقوام ایرانی بیشترین سهم را در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.
بنده هم به عنوان یک آذری با قاطعیت عرض میکنم که حرکت نفرت انگیز و تفرقه افکنانه چند نفر نژادپرست را نباید به حساب آذری ها گذاشت. کما اینکه در یک ورزشگاه بددهنی و فحاشی عده ای را نمی توان به حساب همه گذاشت. وانگهی آذری ها چنان با سایر اقوام این کشور در هم تنیده اند که جدا کردن آنها از بقیه بیشتر به یک شوخی شبیه است. آذری ها ثابت کرده اند که در مواقع حساس همواره پشتیبان و حامی کشور بوده اند. یاشاسین ایران، یاشاسین آذربایجان
یه زمانی همه می خواستند جزو ایران بشن حالا همه می خواهند از ایران جدا بشن . چرا ؟ تابناک و اقایان چواب بدین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
ساعت خواب
شما دوستان ایران در متطقه را ببین و بعد حرف بزن
بازی های تراکتور را به مدت یک سال بدون تماشاچی برگزار کنید تا حال شون جا بیاد.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
مثلا چرا ؟چون مثلا تماشاگران دو تیم درباری فوش نا سزا نمی گن
تبریز رو مشکلی نیست ولی ارومیه چه ربطی به تراکتور داره مسءولین ارومیه حق صحبت در مورد ارومیه رو دارند ، شما حق هیچگونه دخالتی در امور قومیتی ارومیه رو ندارید تراکتور.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
به شما چه ربطی داره
ارومیه قلب آذربایجان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
ببین ناشناس بالایی به تو هیچ ربطی نداره ما اورمیه ای ها عاشق تراکتوریم و خواهیم بود.اورمیه و تبریز هیچ فرقی نداره
یاشاسین آذربایجان
یاشاسین اورمیه
یاشاسین تبریز
نتیجه سیاست های اشتباه، دشمنی با ملی گرایی به بهانه های واهی و نادرست، نجس و کافر خواندن ملی گراها، و دل مشغولی بزرگان با مشکلات صغیر و کبیر عالم به جز کشور خودمان، کار را به اینجا کشانده است، وگرنه در کدام کشوری افرادی می توانند به این سادگی ساز جدایی کوک کنند و هزاران سال جانبازی و فداکاری میلیون ها انسان، از جمله نیاکان خودشان را به ریشخند بگیرند. اگر کسانی در عراق درباره تجزیه این کشور جوکی می ساختند، در کشور ما بسیاری دق می کردند، دست به خود سوزی می زذند، و بسیج می شدند تا یکپارچگی آن کشور را حفظ کنند، اما در ایران ما دریغ از اینکه چنین چیزهایی حتی رسانه ای هم شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
آفرین برتو
ااین کی هست که بخواد راجب آب و خاک و مرز و بوم کشور عزیزمون صحبت کنه
آره شما راست میگن!
معلومه که یاشاسین ایران .غلط میکنه هرکسی غیراز این فکری در سرش داره .
یاشاسین آذربایجان
یاشاسین آذربایجان
چرا اجازه می دی اینا برن اون تو
چرا زبان مادری آذربایجان تدریسش در مدارس ممنوعه؟ لا اقل قانون اساسی را که خودتون نوشتین اجراش کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
چون هزینه تراشی بی فایده برای ایران است و مقدمه تفکیک قومیتی به صورت رسمی. افرادی که مایلند زبان خاصی را بیاموزند باید از جیب خودش هزینه کند نه از جیب کل مردم و بودجه عمومی..
جانیم آذربایجان و ارومیه و تبریز
افرادی که ورزشگاه با لباس متحدالشکل و پزجم و بیرق دارد شدند حتما با مسولین امنیت ورزشگاه هماهنگ بوره اند و این میتینگ مرسروصدا قطعا با دسایاری صاحب باشگاه بوده است.دادستانی چرا توقیفش نمکنند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار