بازدید 14084
بر خلاف ادعای برخی مقامات داخلی، فیفا فقط دنبال ورود زنان به ورزشگاه در بازی‌های ملی نبود؛

اینفانتینو بار دیگر در تهران؛ سفر رئیس فیفا برای تماشای یک بازی لیگ فوتبال ایران در کنار خانم‌ها!

رئیس فیفا اعلام کرده که دوست دارد خودش در ورزشگاه در نزدیکی زنان ایرانی بنشیند و یک مسابقه را تماشا کند! حالا مشخص می‌شود که فدراسیون جهانی برخلاف ادعای برخی مقامات کشورمان، تنها به حضور زنان در بازی‌های ملی کفایت نکرده و حالا دنبال اجرای پروژه تازه اش برای حضور بانوان ایرانی در مسابقات لیگ داخلی است.
کد خبر: ۹۳۵۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸ 07 November 2019

خبرگزاری فرانسه خبر داد که رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال به زودی بار دیگر راهی تهران می‌شود. این برای نخستین بار است که ریاست فیفا طی یک سال، سه بار به تهران سفر می کند و دلیل نیز کاملا مشخص و واضح است؛ «زنان».

به گزارش «تابناک ورزشی» بر اساس خبر این خبرگزاری بین المللی که در رسانه های عربی از جمله الخلیح ۳۶۵، بازتاب داشته است، فدراسیون فوتبال ایران بعد از توافقی که با فیفا داشت، به این نتیجه رسید که در بازی‌های ملی زمینه را برای حضور زنان در ورزشگاه مهیا کند. یک منبع نزدیک به فیفا در گفت و گویی که با فرانس فوتبال داشت، اعلام کرد: اینفانتینو رئیس فیفا در نامه‌ای که به فدراسیون فوتبال ایران زده، اعلام کرده که به زودی راهی تهران می‌شود تا وضعیت حضور زنان را در ورزشگاه‌ها از نزدیک پیگیری کند.

اینفانتینو بار دیگر در تهران؛ سفر رییس فیفا برای تماشای یک بازی لیگ فوتبال ایران در کنار خانم‌ها !

همچنین برخی منابع خبری گزارش داده اند که تصمیم قطعی اینفانتینو که در نامه‌ای به تاج اعلام شده است، تماشای یک بازی لیگ برتر ایران با حضور زنان در یکی از ورزشگاه هاست! به این ترتیب مشخص می‌شود که فدراسیون جهانی فوتبال برخلاف ادعای برخی مقامات کشورمان، تنها به حضور زنان در بازی‌های ملی کفایت نکرده و حالا با یک گام جلوتر، در پی پیاده سازی پروژه حضور بانوان ایران در مسابقات لیگ داخلی است.

منبع این سایت تأکید کرد که هنوز زمان دقیق سفر اینفانتینو مشخص نیست، اما دلیل اصلی این سفر، بررسی وضعیت حضور زنان در ورزشگاه است، تا جایی که رئیس فیفا اعلام کرده که دوست دارد خودش در ورزشگاه نزدیک زنان ایرانی بنشیند و یک مسابقه را تماشا کند! سایت عربی خلیج ۳۶۵ در ادامه به نقل از منبع پنهانش نوشت، فیفا به دنبال این است که علاوه بر بازی‌های ملی در بازی‌های لیگ ایران هم به زنان این اجازه داده شود که راهی ورزشگاه شوند.

به این ترتیب مشکلات اخیر فوتبال ایران در ورزشگاه‌های برگزارکننده مسابقات داخلی، محدود به شعار‌های قومیتی و سیاسی نیست و حالا فدراسیون فوتبال باید فکری جدی برای پیاده سازی نظر فیفا در فوتبال ایران نماید. در غیر این صورت این نهاد قدرتمند بین المللی با توسل به دلایلی همچون تبعیض جنسیتی که پیش از این در برخی گفت و شنود‌ها مطرح شده بود، فوتبال ایران را در گرماگرم بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به لبه پرتگاه تعلیق خواهد کشاند.

جیانی اینفانتینو در اجلاس اخیر فیفا رسما به موضوع تماشاگران زن ایرانی پرداخت و ورود پرشمار و آزادانه آن‌ها برای تماشای بازی تیم ملی مقابل کامبوج را، نشانه‌ای از موفقیت خود برای برداشتن محدودیت‌ها در فوتبال ایران دانست.

او وعده داده بود، به همان مقدار بسنده نخواهد کرد و این روند را تا دستیابی به حالت مطلوب مدنظر فیفا ادامه خواهد داد! او بار‌ها در سخنرانی هایش، جملاتی را به دیدار خود با حسن روحانی ارجاع داد و از قول مقامات عالی رتبه ایران برای مهیا ساختن زیرساخت‌ها برای این منظور گفت. سخنگوی دولت ایران نیز آخرین بار، ورود زنان به ورزشگاه برای تماشای مسابقات فوتبال با فشارهای خارجی را رد کرد و این اقدام را داوطلبانه خواند.

اینفانتینو بار دیگر در تهران؛ سفر برای تماشای یک بازی لیگ ایران در کنار خانم‌ها

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶۱
تشریف بیارند قدمشان روی چشم مدعوین ایشون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
رئیس فیفا اگر عرضه دارند پاداش حضور ایران در جام جهانی را پرداخت کنند که هنوز بخاطر تحریم های آمریکا بلوکه شده، پس به ایشان نباید اجازه داد غلط اضافی کند
نامی
| Slovakia |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
مگه پاداش حضور ایران در جام جهانی به مردم میرسه ؟ نکنه
آقا زاده ای و منتظری یک پول قلمبه بهت برسه؟
سعید
| Germany |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
منجی تاریخ ساز زنان ایرانی! جناب تاج پشت سر ایشون پنهان شده و منویات درونی خود را نشان میدهد حاشا و کلا به آقای تاج
همه این ها برنامه ریزی شده است توسط دولت
و شما تابناک رو دست خوردین و می خورین
چون هیچ کس حق دخالت در امور فرهنگی کشورها ندارد و اگر بکند ان کشور می تواند ان نهاد را با شکایت به عقب براند
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
فرهنگی که توش زنها رو از حقوق اولیه خودشون محروم !!!میکنه رو همین امروز باید از بین برد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
اره فرهنگی که زن ها را به بی بند و باری بکشاند الانش هم دیر است از نظر شما!!!!!
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
بابا خفنننن باهوشششش
قانون مملکت مال زمان قور قور میرزاس حالا با هر بدبختی میخوان درستش کنن هی فاز جاسوس بازی و برنامه بردارین
استغفرالله خدایا به تو پناه می برم منتظر زلزله های بالای ده ریشتر باشید مگر امکان دارد با کفن در مقابل استادیوم خودمان را آتش می زنیم ولی نمی گذاریم اصلا هرچه مشکل داریم از این خانمها هست بهتر همه آنها را بکشیم و راحت شویم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
این صحبتای بی معنا و سخیف چه معنایی داره. غربی که خودش به عنوان یه کالا به زن نگاه می کنه و روز به روز آمار تجاوزات جنسی بیش تر می شه و با یه سرچ ساده تو گوگل هم متوجه می شید داد زن ها از این جنایات و بی عدالتی ها دراومده حافظ حقوق زنان ایرانی شده؟ چرا این غربی ها وقتی دهها زن بی گناه توی یمن و فلسطین و سوریه و... کشته می شن صداش درنمیاد.؟ چرا دادش درنمیاد که باید یک محیط سالم و به دور از فحش و ناسزا برای حضور زنان در ورزشگاهها داشته باشیم؟ چرا داد غرب برای این تحریم های ظالمانه ای که مطمئنا اثرات مخربش بر روح و روان زنان وارد می شه صداش دنمیاد.یعنی باید باور کنیم دغدغه اونا حضور خانم های ما توی ورزشگاههاست.امروز می خوان کنار نوامیس ما بشینن و فردا معلوم نیست چی بخوان. نباید اجازه ورود به این افراد داده بشه. اگه سیاست ذلیلانه و منفعلانه این دولت رو توی ورزش هم دنبال کنیم معلوم نیست چه خواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
دیشب این کامنت رو خوندم و ساعت 2 شب زلزله اومد به شهرمون
حقی که خودمان باید به زنان میدادیم رو سال ها نابود کردیم و الان باید با فشار بیگانه ها بدیم . باید دست از تحجر برداربم تا هنوز کمی فرصت باقی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
شما مطمیئنی با فشار ان ها است؟
تحجر را خوب اومدی چون روزی خواهد امد که شما ارزوی همچین روزهایی را خواهید خورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
اگر شما و.... دنبال بی حیایی و ول انگاری هستید با عرض شرمندگی ما مردم ایران دنبال ان نیستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
یعنی این که می گن سیاست با ورزش همخوانی ندارد شعاری الکی است. همه اش بازی است برای فشار به کشور. به فیفا مسایل سیاسی و فرهنگی ما ربطی ندارد!
تعلیق فوتبال ایرانم آرزوست!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
انشاءالله
دادستانی کل کشور خودش چند بار گفت مخالفیم و اگر واقعا روی حرفتان هستید و شما می توانید کل بازی ها هم را تعطیل کنید اگر امد ایران و هرچند نمایشی چند زن را هم اوردن و شما جلوی ان را گرفتین ان وقت است به حرفتان ایمان می اورم
به امید خدا تیم فوتبال ایران هم مثل تیم جودو به طور کامل تعلیق شود.به یاری حق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
به یاری حق شما هم ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
انشاءالله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
به یاری حق شما هم به راه راست هدایت بشید و بی بندوباری از این کشور دور بشه انشالله
وقت انتخابات است و دست دولت هم خالی رفتند به ایشون گفتند بیا
ما هم که هیچی حالیمون نیست نمی فهمیم!!!
درود بر فیفا و یوفا بابت پیگیریشان جهت احقاق حق بانوان ایران زمین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
یک کلام هم از نتانیاهو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
خاک بر سر بی وطن هایی که به خارجی ها دل بسته اند و از انها یاری میگیرند.
اینم هفت تیر کش شده...ابو عطا میخونه.
احسنت دستش درد نکنه درد نکنه درد نکنه خدا کنه شاهد حل شدن این موضوع بطور یکجا یا تعلیق کلی ورزش مملکت هستیم انشاا...
وقتی حدود الله را مسولین داخلی در حیف ومیل بیت المال نجومی خوری تربیت ژن برتر وده ها مساله زیر پا می نهند خداوند یک بازی راه می اندازد تا درون برخی مسولین وفقه ها و.....را بیازماید.این کوتاه آمدن ها در برابر احکام خداوند از تورم وگرانی وبی شوهر ماندن میلیونها جوان به خاطر گرانی وتبعیض و...تا این ماجرا بخشی از امتحان های حضرت حق جل جلاله ست.ثروت های باد اورده نه تنها در پرشه های کف خیابان کاخ های ساخته شده در کوه وجنگل شهرک های آنچنانی و...بلکه یواش یواش در جزییان زندگی مردم خود نمایی می کند تا جایی که از اسلام چیزی نمی ماند جز پوستینی وارونه برتن برخی .
تماشای فوتبال در ایران به قهقرا رفته اغلب تماشاچیان فحاشی می کنند و عده ای هم که تورچیه را تشویق می کنند.اینتفانو حتما دیوانه شده میخواهد بیایداستادیوم های ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
تنها جائيه كه مي تون خشمشون رو از وضعيت موجود خالي كنن .
فتاحي معزول كجاست كه جواب بده ؟ مي گفت اينا همش شايعه ست .
خاک بر سر دولتی که دستورات اجنبی رو بخواد اجرا کنه و ازشون بترسه. قطعا فیفا همچین حقی نداره و دارن اونا رو مهم جلوه میدن.
در بازیهای داخلی اجازه نداره دخالت کند ، از وادادگی مسئولین است اصلا نباید اجازه ورودبه کشورداد برای این موضوع به او.
زلزله رو چيكار كنيم ؟
فوتبال دولتی ، ‌تیمهای دولتی بودجه بگیرو بی عدالتی و قهرمانی رانتی تهش محرومیته
خانم‌ ها چرا باید اصلا از در خانه بیان بیرون؟؟
چقدر زشت...
الان میاد چند تا سلفی هم میگیره.
وقتی نظرات بینندگان را میخوانیم .نسبت موافقان حضور خانم ها 7تا8 برابر مخالفان است. این برایند نظرات جامعه ایرانی است .دست مریزاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
اره مثل نظر سنجی که گرفته شد و معلوم شد در گوشه میدون هستید و نه کل کشور!!!
بابا ول کن نون کجاست آب کجاست کرایه خونه کجاست مسافرت کجاست ماشین خوب کجاست
خخخخخخخخ بابا باید به زور یه کاری رو انجام بدیم، یا باید بگیم لیگ تعطیل یا باید بریم گردو بازی یا شمع گل پروانه !!!! خخخخخخخ خوش آمدی
مسئولان نباید به خواسته های اینها تن بدهند اینها عرضه تعلیق فوتبال ایران رو ندارن فقط قمپز در می کنند. خانمها برن فوتبال زنان رو تماشاکنن یعنی چی زن و دختر مردم رو بکشن ورزشگاه که مردهای دیگه رو تماشا کنن؟ ایرانی از قدیم حیا و ادب داشته ایرانی حتی روی سنگ نگاره های دوره هخامنشی هم عکس زن حکاکی نکرده چه برسه به اینکه زن ایرانی رو بیاد کنار اون اجنبی بیاره بنشونه
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
مگه نمیگی ایرانیها ادب و حیا دارند؟ پس نگران چی هستی؟ خوب مودبان و باحیاها نمیرن استادیوم. به زور که کسی را قرار نیست ببرند.
ایشون ماموره که تابوی اختلاط مرد و زن رو تو ورزشگاه بشکنه. بعد هم برنامه های سیاسی و شورش مدنی در ورزشگاه ها قراره برنامه ریزی کنند. شاید خودش هم ندونه که در حال اجرای این هدف بکار کرفته شده است.
چرا فقط زیر فشار وا میرین
کنار زن های ایرانی بنشیند این مردک نمیدونه ما چیزی داریم به اسم غیر پاکدامنی چشم پاکی این غربی ها همه چیزهایی در صدسال پیش داشتن به باد دادن رفت
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
کنار با بغل فرق داره
آقای وزیر ورزش در کشورهای عربی که حضور زنان ممنوعه چرا رییس فیفا نمگه منوعیت را بردارید من می خواهم کنار خانم های عربها عکس یادگاری بگیرم ولی در باره آیران این حرف را میزنه یعنی چه چه کسی به اینها اطلاعات مدهد
به جاش خودمان چندین ماهواره هوا کردیم که مزارع را نشان میدهد و کیک زرد داریم که همه مردم خوشحال و سیر و سالم و در رفاه و آزادی و استقلال و اسلام هم کاملا سایه عدالت علی ع بر تمام کشور سایه انداخته و همه دنیا حسرت ما را میخورند
خب برای اون بازی که این بنده خدا میخواد ببینه چن تا خانم به ورزشگاه راه میدن!!! مگه اینکه سرزده بیاد ورزشگاه.
تیترت درست کن
اینتفانو یبار بازی تیم محبوب سالطانی فر را تماشا کرده اینبار مدیران فوتبالی عدالت را رعایت کنند نوبت تیم اول ایران است
من هر روز به ایشون ایمیل میزنم
ازش ممنونم. تو کشور خودم کسی نبود که حق مارو بهمون پس بده. دست خدا به همرات
به امید حذف کلیه تحریمهای داخلی
درود بر جناب اینفانتینو حامی بانوان ایرانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
نفرین بر تو اجنبی پرست
سلام
تمام این نقشه ها از گور رژیم صهیونیستی برمیاد و بس برای منحرف کردن زنان ما و افزایش فحشا و بی بند وباری
چون تمام سازمانهای ورزشی زیر نظر یهودیها است
اما ما تا پای جان نمی گذاریم این خواب آنان تعبیر شود
ای خدا پدرت رو بیاموزه
زنها یک بازی رفتن ورزشگاه الان زلزله 6 ریشتری آمده، احتمالا این بار بروند ورزشگاه زلزله 8 ریشتری خواهد آمد. غرب تلاش دارد تا با این کار ایران را ویران کند.
آقای اینفانتیو لطفا برو مشهد و در آنجا اهدافت را پیگیری کن شاید حجاب زنان آنجا مانع از مهیب شدن زلزله بعد از ورود زنان به ورزشگاه بشود.
ما چقدر بدبختیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار