بازدید 4074

ترافیک فوق سنگین در محور‌های هراز و فیروزکوه

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور‌های هراز و فیروزکوه فوق سنگین است و هم وطنان سفر خود را به روز‌های دیگر موکول کنند.
کد خبر: ۹۳۵۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴ 05 November 2019
به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محور‌های هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز و شهر‌های عبوری این محور فوق سنگین است و شاهد پس زدگی بار ترافیکی در نقاط مختلف این محور هستیم.

وی گفت: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه فوق سنگین و در برخی نواحی و شهر‌های عبوری این محور نیز با پس زدگی بار ترافیکی روبه‌رو هستیم.

محبی با بیان اینکه حادثه خاصی در محور‌های مواصلاتی شرق استان رخ نداده، بیان کرد: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و پر حجم در جریان است و خودرو‌ها بدون گره و یا پس زدگی بار ترافیکی از این محور‌ها عبور می‌کنند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران تاکید کرد: هم وطنان قبل از آغاز مسافرت با استعلام وضعیت راه‌ها و اطمینان از نبود بار ترافیکی وارد محور‌ها شوند و با مدیریت زمان سفر زمان مسافرت خود در هنگام آغاز و بازگشت مدیریت کنند.

وی اذعان کرد: هموطنانی که تاکنون اقدام به آغاز سفر نکردند دسفر خود را به روز آینده موکول کنند، زیرا با ورود به محور‌ها با ترافیک‌های سنگین مواجه شده و چندین برابر زمان معمول باید برای رسیدن به مقصد زمان صرف کنند.

محبی بیان کرد: هموطنانی که در محور‌ها هستند با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، با شکیبایی صبر و حوصله رانندگی کرده و با عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت، انحراف به چپ و... همچنین عدم عبور از شانه‌های خاکی، رعایت حقوق شهروندی سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم وطنان همان رقم بزنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار