بازدید 33159

خواهرزاده داوودي سرپرست وزارت اقتصاد شد

صمصامي هم‌اکنون دبيري کميسيون اقتصادي دولت را بر عهده دارد و استاد دانشگاه شهيد بهشتي است.
کد خبر: ۹۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۲:۵۲ 20 April 2008
رئيس‌جمهور حسين صمصامي را به عنوان سرپرست وزارت امور اقتصادي و دارايي منصوب کرد.
 
به گزارش مهر، با تغيير داود دانش جعفري از وزارت امور اقتصادي و دارايي، حسين صمصامي، دبير کميسيون اقتصادي دولت به عنوان سرپرست وزارت امور اقتصادي و دارايي منصوب شد.
وي با حکم رئيس‌جمهور از صبح سه‌شنبه، رسما کار خود را در اين وزارتخانه آغاز خواهد کرد.
 
حسين صمصامي مزرعه آخصمصاميوند که به زودي به عنوان سرپرست وزارت امور اقتصادي و دارايي به اين وزارتخانه خواهد رفت، هم‌اکنون دبيري کميسيون اقتصادي دولت را بر عهده دارد و استاد دانشگاه شهيد بهشتي است.
 
الگويي براي محاسبه نرخ مناسب ارز در دوران اصلاح ساختار ايران عنوان پايان نامه دکتراي صمصامي است که در سال 1385 منتشر شده است. پايان نامه صمصامي به راهنمايي دکتر محمد ناصر شرافت جهرمي (شرافت از سال 65 تاکنون مستمر رئيس دانشکده اقتصاد دانشگاه شهيد بهشتي «ملي سابق» بوده است) انجام شده، به عبارت ديگر صمصامي، از شاگردان نسل جديد دکتر شرافت است.
 
صمصامي بلافاصله پس از گرفتن مدرک دکتراي خود، به عضويت هيأت علمي دانشگاه شهيد بهشتي درآمده و درس پول و بانکداري را در اين دانشگاه به دانشجويان خود ارايه مي‌کند.
با توجه به اين‌که امسال فضاي کاري، فکري، عملياتي و رفتاري بانک‌ها متحول خواهد شد، احتمالا اولويت نخست صمصامي در وزارت اقتصاد، اجراي هشت آيين‌نامه تحول رفتاري بانک‌ها خواهد بود.
 
در عين حال، قطعا يکي از برنامه‌هاي اصلي صمصامي در وزارت امور اقتصادي و دارايي، تغيير برخي معاونان و مديران اين وزارتخانه خواهد بود. بر همين اساس، احتمال تغيير معاون امور استان‌ها و معاون امور بانکي، بيمه‌اي و شرکت‌هاي دولتي وزارت امور اقتصادي و دارايي، خزانه‌دار کل کشور، رئيس کل گمرک ايران و برخي مديران عامل بانک‌هاي دولتي در دوره جديد وزارت امور اقتصادي و دارايي قوت گرفته است.
 
گفته مي‌شود احتمال احيا شدن معاونت کل وزارت امور اقتصادي و دارايي در دوره تصدي صمصامي بر اين وزارتخانه نيز هست. از دکتر شرافت به عنوان يکي از گزينه‌هاي احتمالي اين پست مهم در وزارت امور اقتصادي و دارايي نام برده مي‌شود.
 
در اين حال، سايت آفتاب نوشت: حسين صمصامي، سرپرست وزارت امور اقتصاد و دارايي خواهر زاده پرويز داودي، معاون اول رئيس‌جمهوري و حتي ممکن است وي تنها به صورت سرپرست باقي بماند و شخص داودي به عنوان وزير اقتصاد و دارايي به مجلس معرفي شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی