بازدید 4527
۱

فداکاری معلم جان دانش‌آموزان را نجات داد

کد خبر: ۹۳۴۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴ 04 November 2019
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: حال عمومی مصدومین اعزامی به مرکز استان خوب است و روند درمان ادامه دارد.

محمدعلی واقعی امروز دوشنبه ۱۳ آبان در عیادت از دانش‌آموزان و معلمین مصدوم حادثه صبح امروز، ضمن تشکر از اهتمام ویژه پرسنل درمانی شهرستان درمیان، مسئولین اورژانس و بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند اظهار کرد: فداکاری معلم همراه دانش‌آموزان مانع از افزایش تعداد مصدومین و بروز فاجعه شد.

وی با بیان اینکه فداکاری و جانفشانی معلم همراه این دانش‌آموزان مانع از گسترش حادثه شد، تصریح کرد: معلم همراه این دانش‌آموزان بلافاصله پس از رویت عامل حادثه با حایل قرار دادن خود، بین دانش‌آموزان و اتومبیل از افزایش تعداد مصدومین این حادثه جلوگیری کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی آموزش خراسان جنوبی، این دانش‌آموزان به منظور حضور در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، قصد پیوستن به راهپیمانان را داشتند که بر اثر بی‌توجهی راننده سمند، ۱۲ نفر از دانش‌آموزان و دو معلم آموزشگاه علی شاه صابری به مقصود نرسیده و مصدوم شدند.

مصدومان با آمبولانس به بیمارستان خاتم الانبیاء منتقل شده‌اند و حال عمومی سایر مصدومان خوب است.

اورژانس خراسان جنوبی حاضر به پاسخگویی به سوالات خبرنگار ایسنا برای جزئیات بیشتر حادثه نشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
با حایل قرار دادن خود، بین دانش‌آموزان و اتومبیل از افزایش تعداد مصدومین این حادثه جلوگیری کرد!!!!! یعنی چی؟ معلم سوپر من بوده؟ چطوری رفت جلو ماشین و زنده مونده؟!!!! احتمالا ماشین هم بعد از تصادف با ایشان مچاله شده!!! فقط خواستن خبری داده باشن.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل