بازدید 3298

شناسایی و دستگیری جاعل در کلانتری

کد خبر: ۹۳۴۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱ 03 November 2019

رئیس کلانتری ۱۲۶ تهران پارس از دستگیری یک جاعل مدارک و اسناد خودرو خبر داد و گفت: متهم پس از مراجعه به کلانتری توسط ماموران شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش مهر، سرهنگ مجید عسگرنیا در توضیح این خبر اظهار کرد: روز گذشته ماموران کلانتری هنگام ورود به داخل کلانتری متوجه پارک نامناسب یک دستگاه خودروی پژو پارس در جلوی درب کلانتری میشوند که مانع ورود خودروهای کلانتری بود.

وی عنوان کرد: ماموران برای رفع مانع، مشخصات مالک خودرو را استعلام می کنند که در پاسخ استعلام گرفته شده مشخص شد که خودرو دستور توقیف دارد و مراقبت های ویژه پلیسی انجام و پس از گذشت مدتی مشاهده کردند که فردی از داخل کلانتری به بیرون خارج و به سمت خودروی مذکور رفته و قصد سوار شدن بر آن را دارد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با حضور مالک در محل متهم به همراه خودروی توقیفی به داخل کلانتری منتقل و متهم تحت بازجوئی قرار گرفت.

رئیس کلانتری ۱۲۶ تهران پارس اظهار ادامه داد: دلیل توقیف خودرو را نمی داند و برای روند قضائی پرونده دوستش به کلانتری مراجعه کرده است که متهم برای تحقیقات تکمیلی به داخل کلانتری به همراه خودروی توقیفی منتقل شد.

عسگر نیا توضیح کرد: در پایش های اطلاعاتی مشخص شد که دوست متهم هفته پیش به جرم کلاهبرداری اینترنتی دستگیر شده است و اکنون با دستور قضائی متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار ماموران کلانتری است.

کلانتر محله تهران پارس با بیان اینکه در بررسی از داخل صندوق عقب خودروی توقیفی تعدادی مدارک و اسناد جعلی و تعدادی دستگاه پرینتر کشف شد، ادامه داد: متهم که چاره ای جز به اعتراف نداشت به ناچار اظهار کرد: مهارت خوبی در جعل اسناد و مدارک خودرو دارد، و می توانسته با ساخت اسناد جعلی خودروهای توقیفی را که به دلایل مختلف قانونی اعم از فوت مالک اصلی، بدهی و ... در داخل پارکینگ های راهور توقیف بوده، ترخیص کند.

عسگرنیا در پایان خاطر نشان کرد: تحقیق از متهم برای کشف جرائم و شناسایی مال باختگان ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان