بازدید 3395

کشف ۲۷۶ قبضه سلاح غیر مجاز در خوزستان

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۲۷۶ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در طرح چهار روزه جمع آوری سلاح و مهمات در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰ 01 November 2019
به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سردار حیدر عباس زاده در تشریح جزئیات این خبر در خصوص مبارزه بی امان با دارندگان سلاح غیر مجاز، عاملان خرید و فروش سلاح و مهمات غیر مجاز و عاملان تیراندازی ها، اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت عمومی استان، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز با برنامه ریزی‌های مناسب و ارائه راهکار‌های اجرایی، دستورات عملیاتی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ابلاغ شد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: پلیس اطلاعات امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌ها و پلیس‌های تخصصی و تلاش مستمر در سطح استان در چهار روز گذشته با هماهنگی قضایی، در طی چندین عملیات پی در پی ۲۱۳ نفر از عاملان تیراندازی‌ها و دارندگان سلاح غیر مجاز را شناسایی و دستگیر کردند.

عباس زاده تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۴۲ قبضه سلاح جنگی، ۲۳۴ قبضه سلاح شکاری که در مجموع ۲۷۶ قبضه سلاح غیرمجاز به همراه دو هزار و ۱۱۳ عدد انواع فشنگ کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی، بیان کرد: نیروی انتظامی استان مصمم است در مقابله با خرید و فروش سلاح، دارندگان سلاح‌های غیر مجاز و عاملان تیراندازی برخورد جدی کند تا محیط را برای متخلفان ناامن و برای آحاد مردم آرامش در پی داشته باشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر