بازدید 10089
۴

کدام مدیر برای خود آسانسور شخصی ساخت؟!

کد خبر: ۹۳۳۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲ 01 November 2019
بررسی‌ها نشان می‌دهد مخاطب سخنان امام جمعه کرج محمد کردی فرماندار شهرستان اشتهارد است که به بهانه تعمیرات ساختمان فرمانداری در حال احداث آسانسوراختصاصی برای اتاق فرماندار است!

به گزارش فارس آیت الله حسینی همدانی نماینده، ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج در خطبه‌های نماز جمعه با انتقاد از ویژه خواری برخی مدیران استان البرز گفت: وقتی مردم در این استان تا این حد مشکل دارند یک مدیری برای خودش در اداره آسانسور شخصی می‌سازد. باید زودتر با این مدیر صحبت کرد تا مشکلات بیشتری در استان بوجود نیاورده است! آستانه تحمل مردم در این گونه فساد‌ها و خلاف‌ها و بی بندوباری‌ها محدود است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد مخاطب سخنان امام جمعه کرج محمد کردی فرماندار شهرستان اشتهارد است که به بهانه تعمیرات ساختمان فرمانداری در حال احداث آسانسور برای اتاق فرماندار است و این در حالی است فرمانداری اشتهارد آسانسور عمومی دارد.

موضوعاتی مانند رهن منازل ۵۰۰ میلیونی در جهانشهر و حق جلسه‌های ۵ میلیونی اعضای کمیسون ماده ۱۰۰ و همچنین بی ثباتی در انتصابات مدیران استانداری البرز بحث داغ رسانه‌های استانی و ملی در روز‌های گذشته بوده است.

باید توجه کرد برخورد‌های اشرافی و هزینه تراشی‌های بی جا از بیت المال ذائقه مردم استان البرز را تلخ کرده و نمی‌توان مدام بر طبل امیدآفرینی کوبید و رفتار خلاف امید در مقابل دیدگان مردم انجام داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۸
انتشار یافته: ۴
ای بابا!!! من فکر کردم منظورشان استاندار ایلامه!!!! پس همه دارند آسانسور برای خودشان میسازند؟!! شاید بخشنامه کشوری باشه!!!!
واقعا نباید خانه این مدیر و کسی که اینو منصوب کرده را را به اتش کشید.چرا اخه برخورد نمیشه چرا چرا چرا
البته آسانسور پیشرفتشان را وقتی به لابی های بالایی ها وصل شدند ساختند.
وقتی ادمهای بی جنبه و بی سواد را فقط به لحاظ ارتباط در پستهای دولتی منسوب می کنند نتیجه همین گونه می شود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار