بازدید 5194
۱

شعار هواداران پرسپولیس علیه انصاری‌فرد، علیپور و نبی

کد خبر: ۹۳۳۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶ 31 October 2019

هواداران خشمگین پرسپولیس در پایان بازی با ماشین سازی و توقف خانگی مقابل تیم پایین جدولی تبریز، شعارهای تندی علیه مدیرعامل و عضو هیات مدیره باشگاه سردادند.

به گزارش تابناک ورزشی، طرفداران پرسپولیس دوست داشتند در روزی که سوپرجام به تیم محبوب شان اهدا می‌شود، شاهد یک برد دیگر و رسیدن به کورس قهرمانی لیگ نوزدهم باشند، اما نمایش نه چندان جذاب پرسپولیس توام شد با نمایش مغرورانه برخی بازیکنان این تیم تا صدای اعتراضات هواداران بلند شود.

بعد از سوت پایان بازی و لحظه‌ای که طرفداران خشمگین روی سکو‌ها با انصاری فرد و نبی مدیرعامل و عضو هیات مدیره باشگاه روبرو شدند اعتراض شدیدی به آن‌ها انجام داده و خواستار برکناری کالدرون آرژانتینی و اخراج فوری علی علیپور از این تیم شدند. جالب این که خواسته آن‌ها به اینجا ختم نشد و این هواداران خواستار بازگرداندن برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات و موفق سال‌های گذشته پرسپولیس نیز بودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این درست که علیپور خودخواهانه پنالتی زد اما بیشعور ترین و قدرنشناس ترین هوادران دنیا را ما داریم علیپور سالها برای پرسپولیس گل زده و باعث قهرمانی این تیم شده حالا عده ای نامرد به او توهین میکنند و مربی به اصطلاح حرفه ای هم از یک آماتور
آماتورتر به او توهین میکند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس