بازدید 13189
۱

تعداد بیمه شدگان تأمین اجتماعی از ۴۳ میلیون نفر عبور کرد

کد خبر: ۹۳۳۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵ 31 October 2019

براساس آخرین آمار احصا شده سازمان تأمین اجتماعی، تعداد بیمه شدگان این سازمان تا پایان سه ماهه اول سال جاری از مرز ۴۳ میلیون نفر عبور کرده و به ۴۳ میلیون و ۳۰۲ هزار و ۶۱۸ نفر رسیده است.

به گزارش سازمان تأمین اجتماعی، براساس گزارش منتشر شده از سوی دفتر آمار و محاسبات اقتصادی و اجتماعی این سازمان تعداد بیمه شدگان اصلی تحت پوشش تأمین اجتماعی تا پایان خرداد ۹۸ به ۱۴ میلیون و ۱۱۸ هزار و ۳۹۸ نفر رسیده است. این شاخص آماری در پایان سال گذشته ۱۴ میلیون و ۲۹ هزار و ۱۹۳ نفر بود.

همچنین تعداد بیمه شدگان تبعی تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی از ۲۲ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۷۸۵ نفر در پایان سال ۹۷ به ۲۲ میلیون و ۵۱۹ هزار و ۹۳۰ نفر در پایان خرداد ۹۸ رسیده است.

برهمین اساس تعداد مستمری بگیران اصلی سازمان تأمین اجتماعی در پایان خرداد ماه سال جاری ۳ میلیون و ۸۰۵ هزار و ۴۲۹ نفر هستند که این شاخص آماری در پایان سال گذشته ۳ میلیون و ۷۲۹ هزار و ۱۰۱ نفر بود. همچنین تعداد پرونده‌های مستمری این سازمان تا پایان خرداد ۹۸ به ۲ میلیون و ۹۹۴ هزار و ۱۸۲ فقره رسیده است. این شاخص نیز در پایان سال گذشته تعداد ۲ میلیون و ۹۲۹ هزار و ۶۵۳ فقره بوده است.

تعداد مستمری بگیران تبعی نیز از ۲ میلیون و ۷۸۶ هزار و ۶۹۸ نفر در پایان اسفند ۹۷ به ۲ میلیون و ۸۵۸ هزار و ۸۶۱ نفر تا پایان خرداد ۹۸ رسیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اینا خوبه یا بد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار