بازدید 5494

پایان شانس حضور کیانوش در المپیک توکیو

آدامفی مدیر اجرایی فدراسیون جهانی با قاطعیت اعلام کرد که هیچ امتیازی برای رستمی در مسابقات سوییس ثبت نخواهد شد و حضوری رستمی آزاد و تشریفاتی خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۳۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱ 31 October 2019

وضعیت کیانوش رستمی وزنه‌بردار دسته ۹۶ کیلوگرم برای رقابت‌های المپیک کماکان مبهم است و طبق آخرین خبرها و اطلاعات که از دو روز پیش منتشر شده است، این وزنه بردار خودمحور المپیک را به طور حتم از دست اده است.

به گزارش تابناک ورزشی، رستمی بعد از اوت کردن در رقابت‌های جهانی پاتایا و در حالی که نامش برای مسابقات گزینشی سوییس رجیستر نشده بود، با اصرار و با امید واهی به قول تلویحی آیان راهی سوییس شد تا در این رقابت‌ها روی تخته برود و وزنه بزند.

اگرچه ۲۴ ساعت قبل از آغاز رقابت ها، آدامفی مدیر اجرایی فدراسیون جهانی با قاطعیت اعلام کرد که هیچ امتیازی برای رستمی در این مسابقات ثبت نخواهد شد و حضوری رستمی آزاد و تشریفاتی خواهد بود. با این وجود کیانوش در این رقابت‌ها هم با وجود سطح نه چندان بالا عملکردی ضعیف و دور از انتظار داشت تا ثابت شود آماده نیست.
وی در پایان رقابت‌های دسته ۹۶ کیلوگرم، رکورد ۱۶۵ کیلوگرم را در یکضرب، ۱۹۰ کیلو را در دوضرب و در مجموع ۳۵۵ کیلو را برجای گذاشت.
او در حرکت یکضرب تنها یک حرکت موفق داشت و در زدن وزنه ۱۶۵ کیلوگرم و ۱۷۷ کیلوگرم ناکام بود. همچنین در حرکت دوضرب نیز تنها یک وزنه را با موفقیت بالای سر برد و وزنه ۲۳۲ کیلوگرم را با قدرت انداخت! با توجه به به شرایط موجود، کیانوش تنها یک فرصت برای حضور در گزینشی المپیک در پرو دارد، فرصتی که علی مرادی رییس فدراسیون پیش از این به ان اشاره کرده بود.

با این وجود شنیده می‌شود رستمی با توجه به شرایط موجود و ناآمادگی و مهمتر از همه شانس پایینی که برای حضور در المپیک دارد، قید حضور در آن را زده است.
کیانوش با توجه به از دست دادن امتیازات مرحله دوم گزینشی، در رنکینگ امتیازات پایینی دارد و ششمین وزنه بردار ایران محسوب می‌شود و با توجه ۲ سهمیه ایران در المپیک عملا شانسی برای حضور در توکیو نخواهد داشت. ظاهرا تصمیم گرفته با توجه به از دست دادن امتیازات مرحله دوم گزینشی، قید مرحله سوم و مسابقات پرو را بزند. هر چند که فعلا تصمیم خود را به فدراسیون اعلام نکرده و هنوز این ماجرا رسانه‌ای نشده و به نظر می‌رسد رستمی تصمیم نهایی خود را گرفته و در نهایت از پای تلویزیون شاهد رقابت‌های دسته ۹۶ کیلوگرم المپیک خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار