بازدید 3784

دژاگه:می خواهیم مثل سال قبل استقلال را ببریم

امسال تا اینجای کار خوب کار کرده‌ایم، ولی برای حرف زدن از آینده و رتبه تیم در پایان فصل خیلی زود است. تک تک امتیازات برای ما مهم بوده و امیدوارم همچون سال گذشته، استقلال را شکست داده و هواداران مان را خوشحال کنیم.
کد خبر: ۹۳۳۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 31 October 2019

ستاره تیم فوتبال تراکتور گفت: مصدومیتم بهبود یافته و وضعیتم خوب است.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت تراکتور، اشکان دژاگه در خصوص روند درمان مصدومیتش، اظهار کرد: متأسفانه حین گرم کردن در بازی مقابل کامبوج، دچار مصدومیت شدم که همان شب با هماهنگی دکتر‌های تیم ملی در تهران «ام آر آی» گرفتم و مشخص شد که به دلیل پارگی از ناحیه دو قلوی پایم به دو هفته استراحت نیاز دارم.

وی افزود: باتوجه به سابقه بازی در کشور آلمان، با باشگاه و آقای دنیزلی و ویلموتس برای سفر به آلمان و طی روند درمانی در این کشور هماهنگ شدم. آنجا هم ام آر آی مجدد از پایم گرفته شد و روند درمان را زیر نظر پزشک شروع کردم و اکنون وضعیتم خوب بود است. 

دژاگه در خصوص بازی با استقلال، بیان کرد: تمامی بازی‌ها برای ما مهم است، اما بازی مقابل سپاهان، پرسپولیس و استقلال حساسیت ویژه‌ای دارند و هواداران‌مان منتظر این بازی‌های بزرگ هستند.

وی با اشاره به پیروزی فصل گذشته تراکتور مقابل استقلال، توضیح داد: امسال تا اینجای کار خوب کار کرده‌ایم، ولی برای حرف زدن از آینده و رتبه تیم در پایان فصل خیلی زود است. تک تک امتیازات برای ما مهم بوده و امیدوارم همچون سال گذشته، استقلال را شکست داده و هوادارانمان را خوشحال کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان