بازدید 7018

توصیه‌های مهم درباره کاشی‌کاری از زبان یک کاشی‌کار خبره

کد خبر: ۹۳۳۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱ 02 November 2019

کاشی‌کاری بخشی از ساختمان است که همیشه پیش چشم شماست پس اگر می‌خواهید هر روز، شاهد کاشی‌های ناخوشایند در منزل خود نباشید به توصیه‌های یک کاشی‌کار خبره توجه کنید.

به گزارش سون کاشی کار وجود آثاری از کاشی‌کاری های باستانی ایران در موزه های معتبر جهان، موید این واقعیت است که کاشی کاری در کشور ما یک هنر و ریشه دار و بومی به شمار می رود و حتی می توان می توان کاشی کاری را هنری ایرانی برشمرد. این هنر امروزه به خانه های ایرانیان و دیگر مردم جهان راه یافته و جنبه کاربردی در ساختمان سازی یافته است.کاشی های امروزی از نظر طرح و رنگ، بسیار متنوع و زیبا تولید می شوند. اگر می خواهید کاشی کاری منزل شما زیبایی و دوام لازم را داشته باشد این گزارش را که توسط یک کاشی‌کار خبر از گروه کارشناسان سون کاشی کار تهیه شده، با دقت بخوانید. پیش از خواندن توصیه های این کاشی کار خبره، بد نیست به این نکته اشاره کنیم که  گروه خدمات ساختمانی سون در طول سه دهه فعالیت خود بیش از ۳۴۰ پروژه بزرگ از جمله کاشی‌کاری برج پارس پالاد تهران، سنگ‌کاری نمایبرج وسنه تهران و صدها پروژه کاشی کاری بزرگ را با موفقیت به مرحله اجرا درآورده است.

 

 

کاشی را فقط از روی ظاهر آن انتخاب نکنید

امروزه ویترین مصالح فروشی‌ها یا فروشگاه‌های تخصصی کاشی، پر از کاشی‌های جذاب است و برای انتخاب کاشی راحت‌ترین کار آن است که به مصالح فروشی یا این فروشگاه‌ها مراجعه کرده و هر کاشی که به نظرتان زیباتر رسید را انتخاب کنید. اما این راه بدون شک بدترین راه برای انتخاب کاشی است!

بر اساس تجربه این استاد کاشی کار، ظاهر کاشی معیار مناسبی برای انتخاب نیست و شما باید به نکاتی از جمله محیطی که می خواهید کاشی در آن نصب شود، کوچکی و بزرگی فضایی که قرار است کاشی‌کاری ساختمان شود، برند کاشی، کیفیت و قیمت کاشی توجه داشته باشید. برای مثال قطعا کاشی که قرار است در آشپزخانه نصب شود از نظر طرح و رنگ و ابعاد با کاشی قرار است در حمام نصب شود متفاوت است.فراموش نکنید کاشی فروش ها یا مصالح فروش ها مشاوران چندان مطمئنی برای شما در انتخاب کاشی محسوب نمی شوند! رفتار منطقی برای آنها این است که از جنسی که سود بیشتری برایشان داشته باشد بیشتر تعریف کنند بنابراین ممکن است منافع خود را به منافع شما ترجیحدهند، پس بهتر است در مرحله انتخاب و خرید کاشی از مشاوره و راهنمایی یک کاشی کار خبره بهره مند شوید.

 

 

چطور یک کاشی کار خوب پیدا کنیم؟

کاشی کار خوب و خبره در کشور ما کم نیست اما مشکل اینجاست که کاشی کار ناوارد و ناشی هم در کشور ما کم نیست! سوال اینجاست که چطور یک کاشی کار خوب پیدا کنیم یا به عبارت دیگر چطور گیر یک کاشی کار ناشی نیفتیم؟! بنا به توصیه این استاد کاشی کار، به یاد داشته باشید که کاشی کار ناشناس و کاشی کاری که قیمت پائینی پیشنهاد می کند به احتمال فراوان بدترین انتخاب های ممکن برای شما هستند. برای پیدا کردن کاشی کار خبره بهتر است از چند ساختمان ساز خوشنام تحقیق و بررسی کنید و بعد از معرفی چنین فردی هم حتما از کارهای قبلی وی بازدید کنید. کاشی کاری جزو کارهایی است که تشخیص اجرای بد و خوب آن، چندان دشوار نیست. نهایتا این که استاد کاشی کار توصیه می کند از انتخاب کاشی کارهایی که انفرادی کار می کنند پرهیز کنید و بیشتر به سمت انتخاب کاشی کارهایی بروید که در قالب شرکت و موسسات خدمات ساختمانی کار می کنند چرا که آنها نسبت به عملکرد خود پاسخگوتر هستند.

کاشی گران بخریم یا کاشی ارزان؟

کالای ارزان همیشه جذابیت خود را دارد، اما در مورد کاشی بهتر است عطای این جذابیت را به لقای آن ببخشید. البته منظور این نیست که اگر بودجه لازم را ندارید دنبال کاشی‌های خارجی و با کاشی‌های گران قیمت بروید. بر اساس تجربه این استاد کاشی کار، کاشی‌های داخلی چیزی از کاشی‌های خارجی کم ندارند و با بودجه‌ای به مراتب کمتر می‌توانکاشی داخلی دارای کیفیتی مشابه خارجی را با قیمت مناسب خریداری کرد. شاید بد نباشد این را هم بدانید که ایران یکی از بزرگترین صادرکنندگان کاشی در منطقه خاورمیانه است. کوتاه سخن این که اگر کاشی ارزان قیمتی از یک برند ناشناخته به شما پیشنهاد شد، حتی اگر این کاشی ظاهر خوش رنگ و لعاب و فریبنده‌ای داشت انتخاب آن را ریسکی بدانید که ممکن است به قیمت خراب شدن کاشی کاری منزل شما تمام شود.

استاد کاشی کار در پایان این گزارش توجه شما را به این نکته جلب می کند که کاشی کاران حرفه ای خصوصا آنها که در قالب شرکتهای صاحب صلاحیت و خوشنامی همچون گروه خدمات ساختمانی سون فعالیت می کنند، کاشی کاری های انجام شده توسط خود را تا چند سال ضمانت می کنند، بنابراین از کاشی کار خود بخواهید کار خود را ضمانت کند تا چنانچه کاشی کاری انجام شده بعد از مدتی به دلیل زیرسازی بد، دچار مشکل لقی و شکستگی و ... شد، پاسخگوی کار خود باشد.

برای آشنایی با توانمندی‌ها و سفارش کار به « گروه خدمات ساختمانی سون » می‌توانید به سایت این شرکت به آدرس https://7kashikar.ir مراجعه کرده یا با شماره ۲۶۴۱۵۲۱۳ - ۰۲۱ و ۰۹۱۹۴۰۵۹۸۳۲ تماس بگیرید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار