بازدید 3588
۴

تنبیه بدنی دانش آموز را راهی بیمارستان کرد

کد خبر: ۹۳۳۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵ 30 October 2019
معلم یک مدرسه در شهرستان فیروزه برای آرام کردن کلاس از تنبیه بدنی استفاده کرد و یکی از دانش آموزان را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این معلم به پشت گردن دانش آموز پایه هفتم ضربه‌ای زد و بعد از برخوردبازهم تنبیه بدنی دانش آموز، این بار در شهرستان فیروزه صورت دانش آموز به میز از ناحیه لب پایین دچار خونریزی شد، معلم با بی توجهی به این موضوع از اعزام دانش آموز به درمانگاه خوداری کرد و فقط اجازه داد این دانش آموز صورت و لباس‌های خود را بشوید.

پس از بازگشت دانش آموز به منزلش خانواده وی با مشاهده لب پاره شده فرزندانشان او را به نیشابور برده و در بیمارستان لب با بخیه درمان شد.

ابراهیم حیدری مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزه با تایید این خبر گفت: پس از وقوع این اتفاق چند بار برای دلجویی از این دانش آموز و خانواده اش به منزلشان مراجعه کردیم و احوال داش آموز را جویا شدیم.

به گفته وی تخلف معلم هم به صورت کتبی در پرونده اش درج شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۴
بچه های بی تربیتشون را راهی مدرسه میکنند و در سر کلاس اعصاب معلم را خورد میکنند، آنوقت انتظار دارند که معلم در یک کلاس 40-50 نفری پراز اینجور دانش آموزان خیلی خونسرد بتواند درس هم بدهد.
این هم نتیجه عدم رسیدگی به معیشت فرهنگیان است که آنها را با کوهی از مشکلات زندگی روبرو می کند در نتیجه اعصاب و آرامش روان لازم را در سر کلاس درس نخواهند داشت.
چرا برخورد جدی نمیکند آموزش و پرورش!؟ هنوز جراحات دانش آموز یزدی خوب نشده یکی دیگر. یه معلم یک دو سال منفصل بشه تا درس عبرت بشه.
حقوق اندکی به معلمان می دهندوکودکانی راکه درخانواده های کم جمعیت که ارتباطات ضعیفی دارندزندگی می کنندتحویل معلم بیچاره می دهند.من معلم آموزش وپرورش نیستم ولی سابقه تدریس درمدارس رادارم.ایرادگرفتن ومتهم کردن معلمان کارآسانی است اماخداوکیلی فقط سالی یک روز اداره کلاس ها رابه والدین پرمدعاوطلبکاربسپاریدببینیدبرخی پدر مادرهای بی تعهدوهمیشه متوقع امروزی به جای دانش آموزکتک خورده چندجنازه تحویلتان می دهند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر