بازدید 34517

فیلم سینمایی مطرب توقیف شد؟

«مطرب» در کنار «زیر نظر» به کارگردانی مجید صالحی و «خوب، بد، جلف 2» به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی، یکی از سه امید شکستن یخ اکران و بازگشت رونق به سالن‌های سینماست و اکنون درباره اکران این کمدی در این فصل چالش‌هایی به وجود آمده است.
کد خبر: ۹۳۳۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰ 28 October 2019

فیلم سینمایی مطرب توقیف شد؟فیلم «مطرب» که قرار بود پس از ماه صفر اکران شود نیز مشمول توقیف شده و عوامل این فیلم سینمایی و مسئولان سینمایی درصددند با اعمال اصلاحات، زمینه رفع توقیف تا پیش از موعد اکران را فراهم نمایند و فیلم تازه مصطفی کیایی از اکران پاییز و زمستان جانماند.

به گزارش «تابناک»؛ قرار بود فیلم سینمایی «مطرب» به تهیه کنندگی و کارگردانی مصطفی کیایی پس از ماه صفر اکران شود و تبلیغات آن نیز آغاز شده بود؛ اما اکنون شنیده‌های «تابناک» حکایت از آن دارد که این فیلم توقیف شده و سازندگانش امروز در پی رفع توقیف آن در مراکز مربوط حضور یافته بودند. برخی اهالی سینما و مسئولین امر نیز در پی آن هستند تا با اعمال ممیزی‌هایی پیش از آنکه موعد اکران این فیلم سپری شود، این اثر اکران شود و این کمدی اکران نیمه دوم پاییز و آغاز زمستان را از دست ندهد.فیلم سینمایی مطرب توقیف شد؟

پخش کننده این فیلم بدون اشاره به توقیف این اثر گفته بود: «اکران این فیلم به کارگردانی مصطفی کیایی، به دلایل فنی یک هفته به تعویق افتاد. انشاءالله با برطرف شدن مشکلات فنى اکران آن آغاز خواهد شد.» موضع‌گیری که نشان می‌دهد امید برای رفع سریع مشکل این فیلم نزد سازندگان و پخش کنندگان این فیلم بالاست و آنها در پی رفع چراغ خاموش مشکل بوده‌اند و همچنان امید دارند، بتوانند فیلم را به سرعت در چرخه اکران قرار دهند.

«مطرب» در کنار «زیر نظر» به کارگردانی مجید صالحی و «خوب، بد، جلف 2» به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی یکی از سه امید شکستن یخ اکران و بازگشت رونق به سالن‌های سینماست و اکنون درباره اکران این کمدی در این فصل چالش‌هایی به وجود آمده است. البته دور از انتظار نیست که مشکل مطرب در آینده نزدیک با اعمال یک رشته ممیزی و اصلاحات رفع شود و بعید نیست در روزهای آینده این فیلم با حذف سکانس‌هایی مجوز اکران عمومی از نهادهای مسئول دریافت کند.

داستان این فیلم درباره یک خواننده کاباره‌ای است که پیش از اوج گرفتن با وقوع انقلاب همچون این طیف خواننده‌ها از صحنه کنار می‌رود اما چون به اندازه کافی از تشاهر و اقبال نیز برخوردار نبوده، نمی‌تواند خواننده لس آنجلسی شود و در نهایت به خواننده مراسم‌ تبدیل می‌شود و... . در روزهای اخیر، برخی رسانه‌ها نسبت به این فیلم که هیچ نقطه نمایش نداشته و به جز سازمان سینمایی فقط یک مجموعه سینمادار مؤثر در اکران آن را دیده، نقدهای تندی مطرح کردند.

پرویز پرستویی، محسن کیایی، الناز شاکردوست، مهران احمدی، حسین امیدی و امین مقدم در این فیلم سینمایی که بخش‌هایی از آن در ترکیه ضبط شده، مقابل دوربین حسین جلیلی بازی کردند. آرمان موسی‌پور، موسیقی متن این فیلم را ساخت و نیما جعفری جوزانی این اثر را تدوین کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۲۰
فیلم های بی ارزش
پاسخ ها
توسی
| Switzerland |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۷
منصفانه نیست توقیف فیلمها
چقدر شبیه ابی است!
در دیالوگ یکی از همین فیلم های اکران شده در سال ۹۸، "مادر میگه ازدواج دوم کردم که لذت ببرم پسر هم به مادرش در جواب میگه آره با این پیرمرد ۸۰ ساله چه لذتی هم ببری" کارشناسان بگن خنداندن مردم به هر قیمتی یعنی چه؟ بعد میگن چرا بی بند و باری و این مسائل تو جامعه زیاد شده.
پاسخ ها
خويي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۷
بي بند باري به خاطر فيلم نيست به خاطر بيكاري ونبود درامد قشر جوان است كه توان ازدواج ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۷
روح فساد و بی اخلاقی وقتی در جامعه رواج گرفت و از مجاری رسمی و رسانه های
عمومی هم تایید و تکثیر شد فساد ترویج میشه.
فقر و بیکاری تنها عامل بی بندوباری نیست که اگه بود اینهمه بین قشر مرفه و متوسط رواج نداشت.
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۷
واقعیت جامعه همینه کجاشو دیدی شما؟ بدتر از این هم داریم در جامعه میبینیم تو مسائل زناشویی. اگر قرار بر این باشه که تو تمام فیلم ها نکات مثبت نشون بدن که جامعه اصلاح نمیشه!
چه هرج و مرجی شده کشور خب از اول صدور مجوز را بدهید به همین توقیف کنندگان که کلی سرمایه تهیه کننده و بقیه دود هوا نشود دولتی که اجازه صدور پروانه نمایش یک فیلم را ندارد برود سرش را بگذارد بمیرد
چطوره خود توقيف كننده ها فيلم بسازن كه ديگه هيچ فيلمي توقيف نشه .
چرا اصلا فیلم‌ها رو منتشر می‌کنین خب؟ اول توقیف کنین همه‌شونو، بعد هر وقت صلاح‌دونستنتون کشید، یکی‌شونو اکران کنین که ما رعایا بریم سینما ببینیم.
آیا در مواقعی هم که اختلاس و دزدی صورت می‌گیرد دادستانی به این سرعت وارد عمل می‌شود؟
چه شیر تو شیری قوانین ما واقعا،این یعنی مردم هر چی رای بدین هم انتخاب کنین باز حرف آخر را ما می زنیم
آقای پرستویی به کجا چنین شتابان. یه ضرب المثل هست که میگه طرف هفتاد سال بهداشت رعایت میکنه به قصد خودکشی یه قاشق سم می خوره. به نظر می رسه پرستویی طی سال های گذشته سیگنال هایی داره از خودش نشون می ده مبنی بر اینکه او کشته و مرده افرادی چون بهروز وثوقه و ارادت خودش به این بازیگر معلوم الحال دهه های چهل پنجاه بارها نشون داده او دوست دارد حتی اگر شده یه فیلم با داستان پنجاه سال پیش هم بازیکنه تا شاید بتواند قدری مثل بهروز بشه کاملا تابلو که دیگه او تعهدات قبلی خود را به یک سری اعتقادات و خط قرمز ها را کنار گذاشته, آقا پروز تا کنون چند بار برای زیارت بهروز به کانادا و آمریکا رفته ای چرا یهو همه چیزت شد بهروز حالا هم که تیپ این آدم زده ای و خودت را در آن فضا فرض می کنی غافل از اینکه آن دوران برای تماشای فیلم های آقا بهروز مردم صف می کشیدند و سر و کله می شکستند اما بعید است برای فیلم امروز تو توجهی بشود.
آقا اب بازی ، مطربی، فیلم طنز و انتقادی و سیاسی و اینا ، مانتو جلو باز جلو بسته تنگ ، شاوار جین سوراخدار کشدار و کوتاه ، پیرهن رنگ جیغ نصفه آستین ، جیغ کشیدن توی کوه و صحرا ، حرف زدن با جنس مخالف ، نشستن روی صندلی که جنس مخالف روش نشسته ، سلام کردن به جنس مخالف ، دیدن بی بی سی و اینا ، دیدن شبکه نسیم ، موسیقی و آلات موسیقی ، مداحای دیس دیسی ، ، گوش دادن آهنگ در خودرو ،خندیدن از ته دل ،تراشیدن ریش از ته ،صبحت از اختلاس و فساد ، رفتن به آنتالیا و شرق دور و غرب وحشی و شاخ آفریقا ، خواندن کتب بد ، روشن کردن کولر در تابستان بخاری در زمستان ، کلا نمیخوام و نمیدم و نمیخورم و نمیام و نمیرم ................. نداریییییییییییییییییییییییم
حله داداششششششششششششششششش؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۷
شما عالي هستي . يه دونه اي . مرسي .
کاش زمان پنجاه سال به عقب باز می گشت تا این پرویزخان ما بتونه برای یک دقیقه هم که شده با افرادی امثال بهروز وثوق و بیک ایمانوردی و... بازی کنه تا دلش خنک بشه تا چنان نشه بازی در فیلم هایی مثل آژانس شیشه ای را از یاد ببره و به فراموشی بسپاره کاش می شد کاش.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۷
کاشکی. برای هر چه تو گفتی و خیلی چیزای دیگه.
آقای پرستویی کسانی تو را بزرگ می شمارند و می شناسند که مربوط به نسل های قبل هستند مثل خود و با فیلم هایی مثل آژانس شیشه ای و.... تورا بزرگ می شمارند نسل امروز نه از محتوای فیلم های قبلی تو سر در می آورند و نه بازیگرانش را می فهمند پس انتظار نداشته باش که امروز اگر چندتا فیلم مثل همین مطرب بازی کنی نسل امروز هم تو را به همان اندازه پیشینیان تو را بزرگ بازیگران خواهند شناخت. پس به بیراهه نرو و بچسب به همان اعتبار گذشته خود که چنانچه این مسیر جدید را ادامه بدی دیگر برای هیچ دوره بزرگ نخواهی بود هم گذشته را از دست خواهی داد هم آینده بازیگری و مطرح بودنت را.
دوره این خواننده های لس آنجلسی تمام شده ودیگر کسی از آنان باقی نمانده و تقریبا تک تک آنها رخت به سرای باقی انداخته اند قدری دیر شده برای تطهیر این خواننده ها و بازیگران دهه پنجاه آقای پرستویی باید زود تر دست به کار میشد. آقای پرستویی بگزار امثال مجید صالحی جوان با بازیگران جوان این دوره ای فیلم بسازند تو هیچ ربطی به دنیای امروز اینان نداری تو مال دوره منی و خیلی هم بزرگ بودی و هستی حال ما را و گذشته خود را بد نکن بمان بر سر همان عهد و مودت قبلی بمان و متعهد بمان مثل ابراهیم حاتمی کیا و مطمعن باش اقبالی از سوی عده ای از جوانان امروز هیچ وقت با تو یار نخواهد شد. هر چهه داری به همان عقیده ای ربط دارد که بین تو حاتمی کیا و... مشترک بود.
خبرگزاري تسنيم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها