بازدید 3923

۳۰۰ هزار میلیاردر ایرانی فرار مالیاتی دارند

کد خبر: ۹۳۳۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹ 28 October 2019
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: بررسی لیست تراکنش‌های مالی ۳۰۰ هزار نفر میلیاردر نشان می‌دهد که نیمی از آنان مودی مالیاتی نیستند و نیم دیگر هم کمتر از آنچه لازم است مالیات می‌پردازند.
 
به گزارش میزان امید علی پارسا با اشاره به این که حدود ۳۰۰ هزار نفر در کشور وجود دارند که درآمد‌های میلیاردی دارند، اظهار کرد: بررسی لیست بانکی تراکنش‌های مالی حدود ۳۰۰ هزار نفر که درآمد‌های میلیاردی دارند نشان داد نیمی از آنان مودی مالیاتی نبودند و نیم دیگر هم کمتر از آنچه لازم است مالیات می‌پردازند.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور ادامه داد: در ۲ ماه گذشته تمامی دستگاه‌های اجرایی کشور با پیگیری‌های انجام شده و همگرا شدن ۳ قوا، داده و اطلاعات مربوطه را برای سازمان امور مالیاتی ارسال کردند.

پارسا خاطر نشان کرد: امسال ۷۵ هزار میلیارد ریال از معوقات مالیاتی در کشور وصول شد در حالی که ۱۵۰ هزار میلیارد ریال بخشودگی جرایم مالیاتی اتفاق افتاد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۰
ما رو که قبل از پرداخت ، از فیش حقوقی مون کم میکنن.............. خدا رو شکر!!!!!!!!!!!!!!!!!
ماکارمندان که سروقت همه مالیات هامون رو میدیم
مطمینابخش بزرگی ازآنها پزشکان وجراحان هستند که ازطریق حذف کارتخوان وتشکیل ندادن پرونده مالیاتی میلیاردرشدند وحتی بسیاری ازآنها وارد کار ساخت وساز هم شده اند.
وقتی موقع پول گرفتن هست قوانین ما دقیقا مشابه کشورهای غربی میشه وقتی مواقع دیگه هست ما به غرب کاری نداریم و حتی حق نداریم از اون قوانین پیروی کنیم
مكر ايران چقدر جمعيت داره
اونوقت منی که 2 میلیون دریافتیم هست باید مالیات بدم.مغازه میزنم برای 2 ماه و نیم 525/000 تومان مالیات گرفتن
تماما آقا ها و آقازاده های دولتی و مسئولین هستنند و بس
مشکل شما این هست که مالیات بر درآمد محاسبه نمیکنید و مالیات بر دارایی مردم رو حساب میکنید وگرنه کسی فرار مالیاتی نمیکنه
چون نه تولید کننده هستند نه اصناف همشون دلالند هر کجا منبع پول هست همونجا با شغلهای کاذب فقط سود می کنند اگه کار هم نباشه پولهاشون در بانک و سود می گیرند سیستم نظارتی در ایران فقط یقه تولیدکنندگان رو می گیره شفافیت که نباشه خیلی‌ها یک شبه پولدار و اکثریت فقیرتر می شوند
یک سوال آیا خودی وزارت دارایی صورتهای مالی شفاف برای مردم ارایه کرد چه مقدار منابع دریافت کرد وچه مقدار پرداخت کرد ه باید چه وکجا با اسناد و مدارک مثبته ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی