بازدید 9487
۶

طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها در دستورکار جلسه علنی مجلس

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل همه مراکز اداری است و در آن هیچ اداره و سازمانی مستثنی نشده است.
کد خبر: ۹۳۲۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷ 25 October 2019
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، علی اصغر یوسف نژاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه طرح تعطیلی مراکز اداری، آموزشی و قضایی سراسر کشور در روز‌های پنجشنبه در کمیسیون‌های اصلی و فرعی تصویب شده و برای بررسی در جلسه تقدیم هیئت رئیسه شده است، گفت: هیئت رئیسه نیز طرح مذکور را در نوبت رسیدگی جلسه علنی قرار داده و و به زودی در دستورکار قرار می‌گیرد.

وی در توضیح هدف طراحان از مطرح کردن چنین طرحی، اظهار داشت: طرح مذکر برای ایجاد هماهنگی و وحدت رویه اداری سراسر کشور با استان تهران که در روز‌های پنجشنبه تعطیل است تدوین شده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس در تشریح مزایای طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها، افزود: صرفه‌جویی در مصرف انرژی، افزایش راندمان کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی از جمله مزایای طرح است علاوه بر این با اجرایی‌شدن آن کارمندان در طول هفته زمان بیشتری در اختیار خواهند داشت تا در کنار خانواده خود باشند.

یوسف نژاد با بیان اینکه طرح مذکور شامل همه مراکز اداری است و در آن هیچ اداره و سازمانی مستثنی نشده است، اضافه کرد: این طرح باید در جلسه علنی مجلس از سوی نمایندگان تصویب و پس از آن به تایید شورای نگهبان برسد برای همین نمی‌توان زمانی را برای اجرایی‌شدن آن در نظر گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۶
این طرح جز ضرر و زیان چیزی دیگه ای توش نیست.همینجوریش هم 5 شنبه ها تعطیل بود !!! با اجرای این طرح چهار شنبته ها هم میره توی روزهای نیمه تعطیل!
تعطیلی پنج شنبه ها باید اجرای بشه
و اگر قرار نیست واقعا شهر تهران هم مستثنا نباشه
امروز جمعه است تا ساعت 12 خوابیدم الان ساعت 15 دارم کار خانه و تعمیرات انجام میدم بعید میدونم تا غروب تموم بشه این هم روز تعطیل؟؟؟؟ صله رحم و گردش و بیرون رفتن و طبیعت کلا تعطیل وقت نمیشه و فردا هم دوباره باید بریم سرکار خدا وکیلی غصه ام گرفته.
ما که با دنیا ارتباطی نداریم چهار روز نباشه 7 روز باشه.
دولت روحانی با مخالفت با این طرح خیلی ازچشم مردم افتاد. ایکاش دوتا دلیل خوب میاوردن برا این مخالفت.
تعطیلی پنجشنبه ها ‌ثمرات خیلی مفیدی در بخشهای گردشگری، صرفه جویی انرژی، شادابی اجتماع و خانواده و حتی امنیت داره که متاسفانه برخی در هی‌ئت دولت نمی فهمند
ایکاش اینبار دیگه درست بشه. من که دیکه برخلاف گذشته علیه این دولت شدم
خدا کنه تصویب بشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی