بازدید 2516

مرگ سه نفر به دنبال بارندگی‌های شدید در فرانسه

کد خبر: ۹۳۲۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰ 25 October 2019

کریستف کاستانر، وزیر کشور فرانسه روز پنجشنبه اعلام کرد به دنبال بارندگی شدید در جنوب فرانسه که بر اثر آن خیابان‌ها پر از گل و لای شد و خسارت‌های شدیدی در محور راه آهن مونپولیه و تولوز بر جای گذاشت، سه نفر جان باخته اند.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاري صدا و سيما از خبرگزاری فرانسه، کریستف کاستانر در بیانیه‌ای که صبح روز پنجشنبه منتشر شد، از جان باختن این سه نفر و وارد آمدن "خسارت‌های شدیدی" خبر داد. نه وزیر کشور فرانسه و نه الیزابت بورن، وزیر حمل و نقل این کشور، که روز پنجشنبه از شهر بزیه دیدار کردند، هیچ یک به محل جان باختن این سه نفر اشاره‌ای نکردند.
اما یک منبع نزدیک به پرونده تصریح کرد این سه قربانی در ارو، گار و پیرینه شرقی شناسایی شده اند.

در میان این سه قربانی یک زن ۷۰ ساله به چشم می‌خورد که بعد از این که در کازول-درو (Cazouls-d'Hérault)، در ۴۵ کیلومتری غرب مونپولیه سیل او را برده بود، روز چهارشنبه در مونپولیه به طور اورژانس در بیمارستان بستری شده بود. این زن که در تاکستان‌ها بی حرکت پیدا شده بود، در سحرگاه پنجشنبه جان باخته است. برغم توصیه‌ها به منتظر ماندن برای رسیدن امدادگران به منزل وی، او احتمالا بر اثر بالا آمدن آب در مقابل منزل خود، دچار وحشت شده و خانه را ترک کرده است.

یک راننده ۹۰ ساله نیز روز چهارشنبه در آلس واقع در گار که خودرو وی بر اثر جریان آب از جاده خارج شده بود، جان باخته است و ماموران آتش نشانی مرگ وی را بی ارتباط با بارندگی تلقی می‌کنند بلکه معتقدند بر اثر ضعف جان باخته است.

بخشدار پیرینه شرقی نیز در گفتگو با خبرگزاری فرانسه اعلام کرد جسد یک مرد بی خانمان روز سه شنبه در یک مسیر عمومی در شهرستانی پیدا شده است. این منبع به نام شهرستان اشاره‌ای نکرد، اما افزود پرونده تحقیقی درباره مرگ این فرد هنوز در جریان است تا مشخص شود علت مرگ وی چه بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار