بازدید 4007
۱

پلمب ۱۴ واحد فروش دام در تهران

رییس اداره دامپزشکی شهر تهران گفت: مهرماه امسال ۱۴ واحد عرضه فرآورده‌های خامی دامی به‌دلیل تکرار تخلفات بهداشتی با حکم قضایی پلمب شد.
کد خبر: ۹۳۱۸۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۴:۰۰ 22 October 2019
به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، مجید محمدیان در این باره بیان کرد: در راستای ارتقاء بهداشت عمومی و سلامت شهروندان و در پی گشت‌های روزانه کارشناسان واحد بهداشت و نظارت بر فرآورده‌های خام دامی این اداره مهرماه سال‌جاری ۱۴ واحد عرضه متخلف در مناطق ۲۰ گانه تحت نظارت دامپزشکی تهران که دارای تخلفات گسترده بهداشتی در عرصه محیطی بودند، با اخذ حکم قضایی پلمب شد.

به گفته وی، تغییرات ارگانولپتیک (خصوصیات ظاهری) شدید محصولات مورد عرضه و همچنین رعایت نکردن ضوابط بهداشتی دامپزشکی از دلایل اصلی جلوگیری از فعالیت این واحد‌ها است.

رییس اداره دامپزشکی شهر تهران، با بیان اینکه ضرورت دارد شهروندان نیاز‌های پروتئینی خود را از فروشگاه‌های مجاز و تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند، از شهروندان خواست هرگونه شکایت و یا سوال در حیطه فرآورده‌های خام دامی را از طریق شماره تماس ۶۶۵۹۱۰۰۵ با واحد بهداشت این اداره در میان بگذارند.

به گفته وی، بازرسی از مراکز عرضه دام در کلانشهر تهران به‌صورت مستمر در دستور کار است و با هر گونه تخلفات در بخش‌های مختلف برخورد می‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مردم فقط به قیمت ارزان گوشت توجه دارند و مسائل دیگر در حاشیه هستند
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی