بازدید 3836
۱

برتری همه مدعیان قهرمانی لیگ نوزدهم در هفته هفتم

کد خبر: ۹۳۱۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۷ 21 October 2019

تیم فوتبال استقلال با شکست سایپا، به رتبه هشتم جدول رده‌بندی مسابقات فوتبال لیگ برتر نوزدهم صعود کرد تا برای نخستین بار از ابتدای لیگ فصل جاری از نیمه پایین جدول به بالای کمرکش جدول صعود کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر نوزدهم عصر امروز (دوشنبه) با برگزاری پنج دیدار به پایان رسید و همه مدعیان قهرمانی لیگ نوزدهم بازی های خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

سپاهان اصفهان با شکست گل‌گهر در سیرجان، 17 امتیازی شد و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به تراکتور، در صدر جدول لیگ برتر باقی ماند تا کورس دو تیم پرستاره ، کهکشانی و شهرستانی لیگ رقابت خود برای فتح جام را علنی کنند. شاگردان مصطفی دنیزلی در تراکتور تبریز هم با پیروزی مقتدرانه مقابل نساجی قائمشهر که سنگین ترین شکست خانگی تاریخ این باشگاه مازندرانی بود، با 17 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان همچنان در رده دوم جدول ایستادند. شهر خودرو نیز با شکست شاگردان علیرضا منصوریان، با 16 امتیاز در رتبه سوم جدول باقی ماند تا رقابت این سه تیم در بالای جدول ادامه داشته باشد.

درحالیکه دیروز پرسپولیس به زحمت خودروساز نخست کشور را شکست داد، امروز استقلال هم با کسب دومین پیروزی فصل خود، با 9 امتیاز و صعودی چهار پله‌ای به رتبه هشتم جدول رسید. نفت مسجدسلیمان شگفتی ساز فصل هم با تارتار ضمن برتری مقابل شاهین شهرداری بوشهر، به رده هفتم جدول صعود کرد تا تیم بوشهری در انتهای جدول باقی بماند.

نتایج کامل دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر فوتبال:

ماشین‌سازی تبریز 2 - فولاد خوزستان 3
پارس جنوبی جم صفر - نفت آبادان صفر
پرسپولیس 2 - پیکان یک
نساجی قائمشهر صفر - تراکتور تبریز 4
گل‌گهر سیرجان صفر - سپاهان 2
ذوب‌آهن اصفهان صفر - شهر خودرو یک
سایپا صفر - استقلال 4
نفت مسجدسلیمان یک - شاهین بوشهر صفر

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تنها تکته تاسف انگیز در بازی دیروز استقلال و سایپا بود که عده ای به ظاهر هوادار ، بدترین فحاشی رو نسبت به مهدی ترابی نشان دادند و جالبتر اینکه صدای آن جمعیت هوادار بوضوح از تلویزیون شنیده میشد . احسنت به مهدی ترابی که حرکتش تیری به دروازه ضد انقلاب بوده است .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان