بازدید 4065

افزایش زباله در کربلا همزمان با جمع‌آوری موکب‌ها

کد خبر: ۹۳۱۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲ 21 October 2019
نماینده معاونت خدمات شهری شهرداری تهران از افزایش حجم زباله در شهر کربلا همزمان با جمع‌آوری موکب‌های واقع در اطراف حرمین شریفین و به تبع آن حضور پررنگ نیرو‌های خدمات شهری برای نظافت معابر خبر داد.

به گزارش ایسنا روح الله بیداد با بیان اینکه نیرو‌های شهرداری تهران تا ۳۰ مهرماه در شهر کربلا حضور خواهند داشت، گفت: پس از روز اربعین، نیرو‌های خدمات شهرداری همچون روز‌های گذشته در دو شیفت (هر شیفت ۴۵۰ نفر) نسبت به نظافت خیابان‌های اطراف حرم اقدام کردند.

وی ادامه داد: با توجه به جمع‌آوری موکب‌های اطراف حرمین شریفین، میزان دورریز مواد غذایی و به دنبال آن تولید زباله افزایش پیدا کرده است. از این رو نیرو‌های شهرداری تهران در آخرین روز‌های حضور با جدیت بیشتر معابر را نظافت می‌کنند.

به گزارش سایت شهرنوشت، بیداد در ادامه به جلسه هیاتی از شهرداری تهران با سید جعفر موسوی امین العام عتبه حسینیه اشاره و اظهارکرد: در این جلسه از اقدامات شهرداری تهران به علت برخورداری از انسجام، نظم و برنامه‌ریزی مناسب تقدیر شد چراکه به عقیده امین العام عتبه حسینیه، حضور و پشتکار نیرو‌های شهرداری تهران، شهرداری کربلا را نیز به موضوع نظافت بیش از گذشته حساس کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی