بازدید 2795
۳

قرار نیست زبان انگلیسی از مدارس حذف شود

کد خبر: ۹۳۱۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲ 20 October 2019
نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه عنوان شده بود قرار است آموزش زبان انگلیسی از مدارس حذف شود گفت: در طرح مورد نظر صحبتی از حذف آموزش زبان انگلیسی نشده بلکه توسعه آموزش زبان‌هایی، چون روسی، ترکی، چینی و ... در کنار زبان انگلیسی مد نظر است.

محمدجواد کولیوند در گفتگو با خبرنگار ایسنا، درباره طرح برخی از نمایندگان مجلس در خصوص آموزش زبان‌های خارجی در مدارس توضیح داد: در این طرح بحث حذف آموزش زبان انگلیسی از مدارس مطرح نیست و اینکه گفته شده قرار است آموزش انگلیسی از مدارس حذف شود غلط است.

کولیوند افزود: آن چیزی که در این طرح مد نظر است گسترش زبان‌های خارجی و آموزش زبان‌هایی مثل روسی، ترکی، چینی و ... در کنار زبان انگلیسی است و انتشار نادرست مطلب باعث شد این تصور به وجود آید که قرار است آموزش زبان انگلیسی از مدارس حذف شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها ادامه داد: این طرح باعث می‌شود دانش‌آموزان در کنار یادگیری زبان عربی و انگلیسی، امکان یادگیری دیگر زبان‌ها را هم داشته باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۳
همان بهتر که حذف شود
اصلا سیستم کاربردی نیست
فقط گرامر گرامر گرامر
فقط پول بیت المال حروم می شه
اتفاقا حذف بشود یا نشود خیلی فرقی نمیکند ! چون با این روش تدریس فشل کسی چیزی یاد نمیگیرد . خدا وکیل اگر کسی در مدرسه انگلیسی یاد گرفته اعلام کند تا جایزه بگیرد!
ما ابتدا میخواهیم زبان مادری مان را در مدارس یاد بگیریم ما زبان خارجی نمیخواهیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل