بازدید 1576
۱

فرمانده نیروهای سوریه دموکراتیک: عملیات مقابله با داعش را از سرگرفتیم

فرمانده نیروهای سوریه دموکراتیک با بیان اینکه مبارزه این نیروها با داعش در شرق سوریه از سر گرفته شده است، تاکید کرد، نیروهای آمریکایی باید در سوریه بمانند.
کد خبر: ۹۳۱۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳ 20 October 2019

فرمانده نیروهای سوریه دموکراتیک با بیان اینکه مبارزه این نیروها با داعش در شرق سوریه از سر گرفته شده است، تاکید کرد، نیروهای آمریکایی باید در سوریه بمانند.

به گزارش ایسنا، مظلوم عبدی، فرمانده نیروهای سوریه دموکراتیک در گفت‌وگوی تلفنی با خبرگزاری فرانسه اعلام کرد، پس از اینکه این نیروها در پی حمله ترکیه به شمال شرق سوریه مبارزه خود با باندهای داعش را متوقف کرده بودند، بار دیگر ضمن همکاری ائتلاف بین‌المللی تحت رهبری آمریکا این مبارزات را از سرگرفتند.

وی گفت: فعالیت نظامی علیه باندهای داعش در دیرالزور مجددا آغاز شده است و نیروهای ما در این منطقه با نیروهای ائتلاف بین‌المللی ضد داعش کار می‌کنند.

عبدی بر ضرورت حضور نیروهای آمریکایی در سوریه تاکید کرد و گفت: "ما می‌خواهیم آمریکا در سوریه نقشی داشته باشد، نه اینکه عرصه را برای روس‌ها و دیگران خالی کند".

فرمانده نیروهای سوریه دموکراتیک افزود: "به نفع ماست که نیروهای آمریکایی در اینجا بمانند تا تعادل در سوریه حفظ شود".

به دنبال عملیات نظامی ترکیه در شمال شرق سوریه، نیروهای سوریه دموکراتیک به منظور بسیج کردن نیروهای خود برای مقابله با این عملیات،‌ مبارزه با داعش را متوقف کرده بودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تنها چیزی که باعث شده کردها در چندین کشور تیکه و پاره بشن همین بی سیاستی و بازیچه دست سایر حکومتها شدن هست .
آخه آمریکا ترکیه رو میذاره کردها رو میگیره، معامله شدید برادر معامله
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل