بازدید 5509
۲

اقامتگاه سفیر آمریکا در سئول مورد حمله قرار گرفت

دولت کره جنوبی روز جمعه پس از حمله تعدادی دانشجو به اقامتگاه سفیر آمریکا، تدابیر امنیتی در اطراف این محل و سفارت آمریکا در سئول را تشدید کرد.
کد خبر: ۹۳۰۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰ 18 October 2019
اقامتگاه سفیر آمریکا در سئول ازسوی شماری دانشجو معترض به سیاست‌های واشنگتن در قبال نیرو‌های آمریکایی در شبه جزیره کره مورد حمله قرار گرفت.

خبرگزاری یونهاپ گزارش داد دولت کره جنوبی روز جمعه پس از حمله تعدادی دانشجو به اقامتگاه سفیر آمریکا، تدابیر امنیتی در اطراف این محل و سفارت آمریکا در سئول را تشدید کرد.

براساس این گزارش، ۱۷ دانشجوی عضو یک گروه مدنی از دیوار اقامتگاه «هری هریس» سفیر آمریکا در کره جنوبی بالا رفتند و وارد محوطه آن شدند.

این دانشجویان در اقامتگاه سفیر آمریکا به درخواست واشنگتن برای افزایش سهم کره جنوبی از تامین هزینه حضور ۲۸ هزار و ۵۰۰ نیروی آمریکایی در این کشور، اعتراض کردند.

پلیس این ۱۷ دانشجو و ۲ نفر دیگر را که به آنان کمک کرده بودند، بازداشت کرد.

این حمله در حالی صورت می‌گیرد که سئول و واشنگتن قرار است هفته آینده دور جدیدی از مذاکرات خود را درباره میزان افزایش سهم کره جنوبی از هزینه نیرو‌های آمریکایی برگزار کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
الان چرا آمریکا کره جنوبی رو متهم به تروریست بودن و اشغال سفارتش نمیکنه و تحریمش کنه و در شورای امنیت سازمان ملل مطرح کنه و تهدید به حمله نظامی و ...؟
این ها کم کم دارند می فهمند باید چی کار کنند کاری که ایران ۴۰ سال پیش کرده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل