بازدید 9164
در پی درخواست‌های متعدد مردمی؛

متین ستوده به دادسرای ارشاد تهران احضار شد

در پی درخواست‌های متعدد مردمی به سامانه دادسرای ارشاد تهران صبح امروز متین ستوده بازیگر سینما به دادسرای ارشاد احضار شد.
کد خبر: ۹۳۰۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۴ 17 October 2019
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، در پی درخواست‌های متعدد مردمی به سامانه دادسرای ارشاد تهران صبح امروز متین ستوده بازیگر سینما به دادسرای ارشاد احضار شد.

پیش از این متین ستوده در جریان اکران خصوصی یک فیلم سینمایی با ظاهری نامتعارف حاضر شده بود که همین امر موجب درخواست‌های متعدد مردمی برای تعقیب وی شد که وی صبح امروز در دادسرا حاضر شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۱۱
ایشالا شوهر خوب گیرش بیاد دست از قرطی باز برداره
کدوم مردم ؟ ترو خدا بگید کدوم مردم ؟
این درخواست های متعدد مردمی دقیقا به چه صورت انجام میشه؟
تلفن میزنن یا نامه میدن؟
این مردمی که درخواست میدن معیارشون برای قضاوت چیه؟
مردمی ههههه
در خواستهای متعدد مردمی ؟؟!! من خودم یه خانم محجبه هستم وپوشش ایشون رو نمی پسندم.ولی خدایی مجبورید طوری حرف بزنید که باعث توهین به شعور مخاطبانتون بشه.
جای تاسف است که بعضی از هرپیشه های ما خودشان را و بازیشان را و فیلمهایشان را و کلا سینمای ایران را انقدر جدی میگیرند و برای حضور در جلسه اکران خصوصی یک فیلم انقدر ذوق زده میشوند! بسیاری از فیلمهای ماندگار سینمای قبل و بعد از انقلاب اصولا از این نوع برنامه ها نداشته اند؛ مثلا برای کدام یک از فیلمهای پستچی و دایره مینا و تنگسیر و قیصر و اجاره نشینها و ناخدا خورشید و شاید وقتی دیگر و پرده آخر، این همه سروصدا به پا کردند و فرش قرمز پهن کردند؟!!! تقلید از سینمای غرب خوب است، اما در مورد بحثهای تکنیکی و زیبایی شناسی، نه فقط ادا و ظاهرسازی. اگر حجاب در کشور ما اجباری نبود که حرفی نبود، اما وقتی قانونی به نام حجاب داریم، رعایت کردن نصفه و نیمه آن، آن هم در یک جلسه عمومی، چه توجیهی دارد؟!!!
درخواست های متعدد مردمی ؟ از کی تا حالا به نظر مردم هم اهمیت می دن ؟ مثلا مردم می خوان عادل فردوسی پور ببینن کسی گوش میده ؟ مردم بخوان با زنشون دوچرخه سواری کنن اجازه می دن ؟ مردم ، مردم چیه ؟ آدم یاد درخواست مردم برای بازپخش قسمت های قبلی سریال ها میفته ! کسی که نمی فهمید قسمت جدید آماده نبوده !
فقط همه مشکلات حل شده بود و تنها مشکل پوشش خانم ستوده بود که اونم رسیدگی شد .
احضار تنها کافی نیست
چرا فقط این؟
واقعا؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل