بازدید 2211

درگیری پلیس فرانسه با آتش‌نشان‌های معترض

هزاران تن از آتش‌نشان‌های معترض فرانسوی از سراسر این کشور به شهر پاریس آمدند تا به منظور طرح مطالباتشان و اعتراض به شرایط کاری خود تظاهرات کنند. این معترضان خواستار افزایش حقوق خود، تضمین مزایای بازنشستگی و توجه و احترام بیشتر از سوی مقام‌های مسئول به حرفه خود هستند.
کد خبر: ۹۳۰۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱ 16 October 2019
نیرو‌های پلیس فرانسه با آتش‌نشان‌های معترض در شهر پاریس درگیر شده و برای متفرق ساختن آن‌ها از گاز اشک‌آور و ماشین‌های آب‌پاش استفاده کردند.

به گزارش ایسنا، هزاران تن از آتش‌نشان‌های معترض فرانسوی از سراسر این کشور به شهر پاریس آمدند تا به منظور طرح مطالباتشان و اعتراض به شرایط کاری خود تظاهرات کنند. این معترضان خواستار افزایش حقوق خود، تضمین مزایای بازنشستگی و توجه و احترام بیشتر از سوی مقام‌های مسئول به حرفه خود هستند.

خبرنگار خبرگزاری رویترز گزارش داد، این آتش‌نشان‌های معترض تلاش کردند تا از حصار‌های فولادی اطراف مجلس سُفلی پارلمان فرانسه بالا بروند و همزمان نیز افسران پلیس این کشور به سمت آن‌ها گاز اشک‌آور شلیک می‌کردند.

در ادامه گزارش شد که این تظاهرات به شرق شهر پاریس نیز کشیده شد و در آنجا این معترضان با برخورد شدیدتر نیرو‌های پلیس ضدشورش و شلیک بیشتر نارنجک‌های گاز اشک‌آور مواجه شدند.

اریک برزو، یک آتش‌نشان ۴۶ ساله اهل منطقه "اوبانی" در جنوب فرانسه گفت: یک خشم واقعی در میان معترضان وجود دارد و مشکل این است که کسی به حرف ما گوش نمی‌دهد. به همین دلیل مردم هر چه بیشتر عصبانی می‌شوند و وضعیت با خشونت بیشتری همراه می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست