بازدید 3033
کولیوند مطرح کرد:

خدمت‌رسانی‌۴‌آمبولانس‌هوایی‌و‌۱۵‌بالگرد‌اورژانس‌به‌زائران

رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین اقدامات صورت گرفته برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زوار اربعین را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۳۰۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲ 15 October 2019
به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، پیرحسین رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین اظهار کرد: براساس آخرین گزارش‌های دریافتی (۱۳ تا ۲۲ مهرماه) تعداد ۳۱ هزار و ۹۶۳ نفر از خدمات بهداشت و درمان اربعین حسینی استفاده کرده‌اند که از تعداد و ۱۳ هزار و ۷۹۲ نفر به مراکز پیش بیمارستانی و ۱۸ هزار و ۱۷۱ نفر به مراکز درمانی ثابت و سیار مراجعه کرده‌اند.

کولیوند ادامه داد: تعداد ۱۲۶ هزار و ۶۲۷ نفر نیز از خدمات بهداشت و درمان در مرز مهران استفاده کردند که از این تعداد ۳۲۷۰۹ نفر مربوط به مراکز پیش بیمارستانی و ۹۳۹۱۸ نفر به مراکز درمانی ثابت و سیار مراجعه کرده‌اند.

رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین ادامه داد: در حال حاضر ۱۸۳ هزار و ۴۲۲ نفر به اورژانس پایانه‌های مرزی مراجعه کرده‌اند.

او تاکید کرد: تا این لحظه ۱۲۶ مصدوم و بیمار به وسیله بالگرد در ۶۴ ماموریت منتقل شده‌اند که از این تعداد ۵۱ نفر مربوط به حوادث غیرترافیکی هستند و ۷۵ مصدوم به دلیل سوانح ترافیکی و تصادفات به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کشور منتقل شده‌اند.

وی تصریح کرد:۱۱۰ نفر از مصدومان و بیماران با آمبولانس هوایی به تهران اعزام شدند که از این تعداد ۷۸ نفر از ایلام و ۲۳ نفر از آبادان بوده اند.

کولیوند گفت: براساس آخرین گزارش‌های دریافتی ۲۱۴۵ نظارت بر توزیع، ۱۶۸۹۵ آزمایش کلرسنجی انجام گرفته است و۱۴ هزار و ۴۹۶ خادم موکب نیز آموزش لازم را در زمینه مسائل بهداشت محیط کار دیده‌اند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر