بازدید 2692

قیمت سکه طرح جدید ۲۳ مهر ۹۸/ طلا در بازار جهانی از صعود بازماند

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز سه‌شنبه ۲۳ مهر ۹۸ به ۳ میلیون و ۹۷۵ هزار تومان رسید. همچنین قیمت طلا در معاملات روز سه‌شنبه بازار جهانی تحت تاثیر خوش بینی پیرامون مذاکرات تجاری آمریکا و چین و انتظار سرمایه گذاران برای نتیجه مذاکرات درباره خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، از صعود بازماند.
کد خبر: ۹۳۰۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶ 15 October 2019
قیمت سکه طرح جدید ۲۳ مهر ۹۸قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز سه‌شنبه ۲۳ مهر ۹۸ به ۳ میلیون و ۹۷۵ هزار تومان رسید.

به گزارش تابناک اقتصادی، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز سه‌شنبه ۲۳ مهر ۹۸ به ۳ میلیون و ۹۷۵ هزار تومان رسید.

همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۳ میلیون و ۹۶۵ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۳۰ هزار تومان، ربع سکه ۱ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۸۴۰ هزار تومان است.

گفتنی است که قیمت سکه طرح جدید، در معاملات روز گذشته بازار آزاد تهران، ۳ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان بوده است.

همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۴۰۴ هزار و ۹۰۰ تومان ارزشگذاری شد.  

همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار آبشده که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، امروز به رقم یک میلیون و ۷۵۴ هزار تومان رسیده است.
 
قیمت سکه طرح جدید ۲۳ مهر ۹۸


طلا در بازار جهانی از صعود بازماند

قیمت طلا در معاملات روز سه‌شنبه بازار جهانی تحت تاثیر خوش بینی پیرامون مذاکرات تجاری آمریکا و چین و انتظار سرمایه گذاران برای نتیجه مذاکرات درباره خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، از صعود بازماند.
 
هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور با ۰.۱ درصد کاهش، به ۱۴۹۰ دلار و ۷۰ سنت رسید.

در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا با ۰.۲ درصد کاهش، به ۱۴۹۴ دلار و ۸۰ سنت رسید.

به گفته مارگارت یانگ یان، تحلیلگر بازار در شرکت "سی ام سی مارکتس"، بازار‌ها تحت تاثیر بهبود ریسک پذیری، بهبود پیدا کرده‌اند، اما روز دوشنبه اخباری منتشر شد مبنی بر این که چین خواستار مذاکرات بیشتر و گفتگو پیش از هر گونه توافقی شده که بسیار مایوس کننده است.

بلومبرگ به نقل از منابع آگاه خبر داد چین خواستار مذاکرات بیشتر تا پایان اکتبر برای تبیین جزییات فاز اول توافق تجاری پیش از موافقت شی جین پینگ، رییس جمهور چین برای امضای آن هستند.

در این بین آمار اقتصادی نامطلوبی که در چین منتشر شد، انتظارات برای رونمایی تدابیر مالی بیشتر از سوی چین را تقویت کرد.

به گزارش ایسنا، آمریکا روز جمعه فاز اول توافق تجاری با چین را اعلام و افزایش برنامه‌ریزی شده تعرفه‌ها روی واردات کالا‌های چینی را به تعویق انداخت، اما تعرفه‌هایی که پیش از این وضع شده‌اند به قوت خود باقی می‌مانند و مقامات دو طرف اظهار کرده‌اند پیش از این که با یک قرارداد نهایی موافقت کنند، کار‌های زیادی باید انجام شود.

بر اساس گزارش رویترز، بازار‌های سهام آسیا و وال استریت با امیدواری سرمایه گذاران به این که انگلیس هنوز فرصت دارد از خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا اجتناب کند، صعود کردند.

در این بین، بانک مرکزی آمریکا اواخر ماه میلادی جاری دیدار خواهد کرد و بازار‌ها به دنبال نشانه‌هایی از تصمیم بانک مرکزی آمریکا درباره کاهش بیشتر نرخ‌های بهره هستند.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس پالادیم برای تحویل فوری به ۱۷۲۶ دلار و ۷۴ سنت افزایش یافت. هر اونس نقره برای تحویل فوری با ۰.۲ درصد کاهش، ۱۷ دلار و ۶۱ دلار معامله شد. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری ۰.۱ درصد کاهش یافت و به ۸۹۱ دلار و ۷۷ سنت رسید.

 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار