بازدید 2088

زائران بازگشت را به روز‌های آخر موکول نکنند

سردار احمدعلی گودرزی در حاشیه بازدید از پایانه مرزی با بیان اینکه اقدامات مطلوب و موثری برای تسهیل تردد زائران در این مرز صورت گرفته است، افزود: با تعامل و همکاری دستگاه‌های مرتبط، تردد زائران در مرز مهران روان است و هیچ گونه خللی در این مورد نداریم.
کد خبر: ۹۳۰۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳ 15 October 2019
جانشین فرمانده مرزبانی ناجا بر ضرورت توجه زائران به توصیه‌های مرزی تأکید کرد و گفت: امیدواریم زوار بازگشت خود به کشور را مدیریت کنند و سفر معنوی خود را به روز‌های آخر موکول نکنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار احمدعلی گودرزی در حاشیه بازدید از پایانه مرزی با بیان اینکه اقدامات مطلوب و موثری برای تسهیل تردد زائران در این مرز صورت گرفته است، افزود: با تعامل و همکاری دستگاه‌های مرتبط، تردد زائران در مرز مهران روان است و هیچ گونه خللی در این مورد نداریم.

وی با اشاره به روابط دیپلماسی مرزی با کشور عراق گفت: در مرز‌های چهارگانه هیچ گونه مشکل امنیتی نداریم و زائران بدون کوچکترین دغدغه‌ای به زیارت عتبات عالیات مشرف می‌شوند.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا به ایثارگری مرزبانان اشاره کرد و گفت: تلاش شبانه روزی و مستمر مرزبانان در پایانه‌های مرزی، تأمین امنیت مرز‌ها و خدمت رسانی به زائران، ستودنی است و جای قدردانی دارد.

سردار گودرزی از آمادگی مرزبانان برای پذیرش زوار در مسیر بازگشت به خاک جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: امیدواریم زوار عزیز سفر خود را مدیریت کنند و بازگشت از این مراسم معنوی را به روز‌های آخر موکول نکنند.

وی از زائران اباعبداله الحسین (ع) خواست همکاری لازم با خدمتگزاران خودشان در مرزبانی نیروی انتظامی را داشته باشند و به توصیه‌های آن‌ها توجه کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر