بازدید 3497

کُردهای سوریه باید با دولت خود آشتی کنند

کد خبر: ۹۳۰۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ 15 October 2019

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با تاکید بر اینکه ادامه درگیری بین ترکیه و کُردهای سوریه به نفع هیچ یک از کشور های منطقه نیست، گفت: دنیای استکبار امروز تمام تلاش خود را به کار گرفته تا کشور های اسلامی را به جون هم بیندازد.

یحیی کمالی پور در گفت و گو با ایسنا، ضمن محکومیت حمله نظامی ترکیه به کردهای سوریه، بیان کرد: واقعیت این است که اقدامی که ترکیه علیه کردهای سوریه انجام داده است، از منظر حقوق بین المللی قابل قبول نیست. کشور ما نیز موضع گیری خود را علیه این اقدام انجام داده است.

وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به اشتراک‌ها و مراوداتی که ما با کشور ترکیه داریم به مصلحت نیست که وارد درگیری لفظی با ترکیه شویم. دنیای استکبار امروز تمام تلاش خود را به کار گرفته تا کشورهای اسلامی را به جون هم بیندازد.

نماینده مردم جیرفت در مجلس، تصریح کرد: امروز مصلحت این است که با گفت‌وگو هرچه سریع‌تر کشور ترکیه را متقاعد کرد که نیروهای خود را از سوریه خارج کند و به این جنگ پایان دهد. ادامه این درگیری به نفع هیچ یک از کشورهای منطقه نیست.

وی در ادامه تاکید کرد: از سوی دیگر کُردهای سوریه باید با دولت خود آشتی کنند و به این اختلافات پایان دهند. ادامه درگیری به ضرر همه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی