بازدید 7311
۲
گزارش

شاکی خارجی جدید استقلال با طلب نیم میلیاردی رسید

در دوران سرمربیگری منصوریان، استقلال صاحب یک مدافع برزیلی به نام رابسون جان‌واریو شد که انصافاً بد هم نبود، ولی پس از مدتی حضور در فوتبال ما ترجیح داد راهی لیگ برتر پرتغال شود و به دوران حضورش در جمع آبی‌پوشان پایتخت خاتمه داد. رابسون رفت، ولی طلبش با استقلال تسویه نشد.
کد خبر: ۹۳۰۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸ 15 October 2019

پس از شکایت سرور جپاروف به فیفا به خاطر عدم دریافت باقی مانده مطالبات خود از استقلال یک بازیکن دیگر هم از این تیم شکایت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، این داستان به اندازه کافی می‌تواند دردسرساز باشد، اما مسئله اینجاست که مشکل استقلال فقط سرور نیست و به زودی یک مشکل مالی قابل توجه دیگر نیز برای آبی‌ها ایجاد خواهد شد، دردسری که باز هم طبق معمول، پول حلال آن است و بس.

به نوشته خبر ورزشی، در دوران سرمربیگری منصوریان، استقلال صاحب یک مدافع برزیلی به نام رابسون جان‌واریو شد که انصافاً بد هم نبود، ولی پس از مدتی حضور در فوتبال ما ترجیح داد راهی لیگ برتر پرتغال شود و به دوران حضورش در جمع آبی‌پوشان پایتخت خاتمه داد. رابسون رفت، ولی طلبش با استقلال تسویه نشد. او ۴۶ هزار دلار از این تیم طلبکار باقی ماند که هنوز تسویه نشده است. رابسون با باشگاه مکاتبه کرد، ولی وقتی دید حرفش به جایی نمی‌رسد، سرانجام در تابستان تصمیم به شکایت گرفت و صبح دیروز خبر آمد دادگاه بدوی فیفا حکم به پرداخت ۴۶ هزار دلار از طرف باشگاه استقلال به این بازیکن داده است.

شاکی خارجی جدید استقلال با طلب نیم میلیاردی رسید

یکی از اطرافیان باشگاه استقلال که اشراف کاملی به پرونده بازیکنان خارجی این تیم دارد، پیش از ظهر دیروز در گفتگو با خبرورزشی، شکایت رابسون و صدور رأی را تأیید کرد و گفت: رأی در مرحله اول صادر شده و رقم ۴۶ هزار دلار هم صحت دارد، ولی استقلال می‌تواند مستندات خود را به فیفا ارائه کند. البته واقعیت امر این است که بدهی به رابسون براساس اسناد و مدارک وجود دارد بنابراین ما باید این پول را جور کنیم و بدهیم. اتفاقاً مدیریت استقلال هم همین نظر را دارد، چون هر قدر که بگذرد، قضیه جدی‌تر می‌شود و علاوه بر اصل پول، باید غرامت هم بدهند و قطعاً هیچ‌کس نمی‌خواهد خاطره پروپییچ تکرار شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
آقا جمع کنید این فوتبال مسخره و سرخ و آبی رو ... از جیب مردم ایران دوستان میلیارد میلیارد خرج بی مدیریتی و دزدی هاشون میکنن و هیچکس هم صداش در نمیاد
این چه مدیریتی است که هر ساله انقدر زیان دارد والا با این پولها میشود کل زیر بنای ورزش ایران رو از طلا گرفت و اونهم رشته هائی که در این 40 ساله اقلا 20 مدال طلا آوردن نه فوتبالی که در آسیا هم هیچی نیست و افتخارش یک هیچ باختن به آرژانتینه
تیمهای دولتی= سوئ استفاده مالی از بیت المال و سو استفاده سیاسی بر علیه مردم، باید هرچه سریعتر این تیمهای دولتی را خصوصا پرسپولیس وواستقلال را به بخش خصوصی واگذار کرد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی