بازدید 3526

جو بایدن: من تنها دلیل استیضاح ترامپ هستم

جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا در انجمن اتحادیه کارگران غذایی و تجاری اظهار کرد: شاید من آخرین کسی بودم که خواستار استیضاح شد، اما من تنها دلیل به جریان افتادن روند استیضاح هستم.
کد خبر: ۹۲۹۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴ 14 October 2019
جو بایدن خود را تنها دلیل انجام تحقیقات استیضاح علیه دونالد ترامپ دانست.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا در انجمن اتحادیه کارگران غذایی و تجاری اظهار کرد: شاید من آخرین کسی بودم که خواستار استیضاح شد، اما من تنها دلیل به جریان افتادن روند استیضاح هستم.

چندی پیش گزارش شد، دونالد ترامپ در تماس تلفنی اواخر ماه ژوئیه با همتای اوکراینی خود، از این رئیس‌جمهوری درخواست کرده است تا درباره احتمال "فساد" جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۲۰ و پسرش تحقیقاتی انجام دهد. این مساله که جنجال‌های بسیاری را به دنبال داشته، اکنون هدف تحقیقات استیضاح ترامپ از سوی دموکرات‌های مجلس نمایندگان قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری هیل، بایدن همچنین اظهار کرد، مردم آمریکا باید به استیضاح اهمیت دهند، زیرا "دموکراسی به معنای واقعی کلمه در خطر قرار دارد".

وی افزود، "سنا استیضاح را انجام دهد یا ندهد"، مجلس نمایندگان گزینه‌ای جز در نظر گرفتن استیضاح ندارد و این مساله به این دلیل نیست که در تماس تلفنی مذکور به او و پسرش اشاره شده است.

بایدن گفت: کار آن‌ها این است که تعیین کنند استیضاح باید انجام شود یا خیر. کار من این است که او (ترامپ) را متحمل سنگین‌ترین شکست ممکن کنم.

وی ادامه داد، اگر مجلس نمایندگان به استیضاح ترامپ رای دهد و نظر نمایندگان جمهوری‌خواه را تغییر دهد، مردم آمریکا توجه بیشتری به استیضاح خواهند داشت.

بایدن گفت: دیدگاه جمهوری‌خواهان کنگره آمریکا با تغییر دیدگاه رای‌دهندگان (جمهوری‌خواه) تغییر خواهد کرد و این اتفاق به تدریج در حال وقوع است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار