بازدید 3796

اعتراض کارگران آذرآب در کنار ریل

سیدعلی آقازاده ظهر امروز در جمع کارگران شرکت آذرآب اراک اظهار کرد: واگذاری شرکت آذرآب به سهامدار با اهلیت با جدیت در دست پیگیری است و تلاش داریم این واگذاری با نهایت دقت انجام شود تا در آینده به مشکلات امروز دچار نشویم.
کد خبر: ۹۲۹۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷ 14 October 2019
استاندار مرکزی در جمع کارگران شرکت آذرآب گفت: واگذاری شرکت آذرآب به سهامدار با اهلیت با جدیت در دست پیگیری است.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس سیدعلی آقازاده ظهر امروز در جمع کارگران شرکت آذرآب اراک اظهار کرد: واگذاری شرکت آذرآب به سهامدار با اهلیت با جدیت در دست پیگیری است و تلاش داریم این واگذاری با نهایت دقت انجام شود تا در آینده به مشکلات امروز دچار نشویم.

وی تصریح کرد: هفته گذشته نشستی را مدیرعامل بانک کشاورزی برگزار کردیم، در آن نشست پیرامون شرایط واگذاری سهام به توافقات خوبی دست پیدا کردیم.

استاندار مرکزی ادامه داد: اعلام می‌کنیم افراد و یا گروه‌هایی از توانمندی لازم برخوردار بوده و توانایی پرداخت حقوق یک سال کارگران بدون مشکل همچنین توانمندی حل مشکلات این شرکت را دارند، آمادگی خود را اعلام کنند.

آقازاده بیان داشت: امروز قرار بود وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به منظور رسیدگی به وضعیت آذرآب به اراک سفر کند که این سفر لغو شد امیدواریم به زودی این سفر محقق شود.

به گزارش فارس امروز نیز کارگران آذرآب در اعتراض به مشخص نبودن وضعیت سهامداری این شرکت در منطقه شهرصنعتی اراک تجمع کرده و پس از سخنان استاندار مرکزی به تجمع خود پایان دادند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار