بازدید 8321

ماجرای تبلیغات متفاوت مای‌لیدی در روز مسابقه ایران و کامبوج

آگاهی‌بخشی نسبت به سلامت زنان در روز تاریخی ورزش ایران
کد خبر: ۹۲۹۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲ 13 October 2019

سرطان پستان شایع‌ترین سرطان در میان زنان در جهان است. بیماری‌ای که سالیانه جان هزاران نفر در جهان را می‌گیرد. هرچند که این بیماری، بیماری شایعی است اما از جمله سرطان‌هایی است که در صورت تشخیص آن در مراحل زودهنگام به راحتی قابل درمان است. تشخیص به‌موقع سرطان پستان بیش از هر چیز نیازمند آگاهی عمومی درباره موضوع است.

به گزارش «تابناک»، افزایش آگاهی زنان درباره این بیماری و انجام آزمایش‌های فردی و تخصصی به صورت دوره‌ای کمک می‌کند که این بیماری در مراحل زودهنگام تشخیص داده شده و درمان شود. به همین دلیل هم در تقویم جهانی، ماه اکتبر را، ماه آگاهی از سرطان پستان نام‌گذاری کرده‌اند. افراد، نهادها و سازمان‌هایی در سراسر جهان که دغدغه سلامت زنان را دارند در این ماه می‌کوشند آگاهی عمومی درباره این بیماری را افزایش دهند. در ایران نیز گروه‌های مختلفی در ماه اکتبر و در تمام طول سال می‌کوشند آگاهی زنان ایرانی نسبت به این بیماری را افزایش دهند.

اما در هفته گذشته یک اتفاق مهم و گسترده در این حوزه رخ داد. اتفاقی که تقارن آن با اولین حضور زنان ایرانی در استادیوم‌های فوتبال، آن را معنادارتر و مهم‌تر نیز کرد. در بازی ایران و کامبوج در ورزشگاه آزادی؛ در مسابقه‌ای که مهم‌ترین اتفاق آن جمعیت زنانی بود که بر سکوها نشسته بودند، دور تا دور زمین تصاویری دیده می‌شد که با تبلیغات معمول کنار زمین‌های فوتبال تفاوت داشت. این تبلیغات نه تبلیغ یک برند یا کالای خاص که آگاهی‌بخشی درباره سلامت زنان بود.

برند مای‌لیدی به عنوان یکی از برندهای شرکت زرین رویا، بانی این تبلیغات متفاوت در کنار زمین فوتبال در یکی از تاریخی‌ترین روزهای ورزشگاه آزادی بود. مای‌لیدی با همکاری موسسه خیریه بهنام دهش‌پور پویش مشترک «همه با هم به پیش برای پیشگری از سرطان پستان» را با هدف افزایش آگاهی عمومی درباره این بیماری در جامعه ایران راه‌اندازی کرده است. این کمپین بخشی از مجموعه فعالیت‌هایی است که این برند مطرح ایرانی در راستای هدف خود برای ارتقای سلامت بانوان ایرانی انجام می‌دهد.

افزایش سلامت عمومی و به‌خصوص سلامت زنان از مسئولیت‌هایی است که هر کدام از ما در هر جایگاهی که هستیم باید به آن توجه کنیم. گروه‌ها و افراد مختلف در کنار سازمان‌های مسئول دولتی در سال‌های گذشته تلاش‌هایی در این حوزه انجام داده‌اند. ورود برندها و شرکت‌ها به این حوزه نیز اتفاقی بسیار لازم و مهم است. اتفاقی که برند مای‌لیدی و شرکت زرین‌رویا در آن پیشگام شده‌اند.

برندها در سال‌های گذشته در ایران فعالیت‌های متفاوتی را به عنوان مسئولیت اجتماعی خود انجام داده‌اند. اما این بار شاهدیم که یک کمپین مسئولیت اجتماعی رو به مخاطبان درست و با هدفی مهم شکل گرفته است. هدفی که تاکنون برندها کمتر به آن توجه کرده‌اند. می‌توان امیدوار بود که این اقدام گامی باشد برای توجه بیشتر به سلامت زنان. باید خوش‌بین بود که حال که میلیون‌ها نفر به واسطه فعالیت مشترک مای‌لیدی و بهنام دهش‌پور، در یکی از مهم‌ترین روزهای تاریخ ورزش ایران پیام سلامت زنان را شنیده‌اند، همه با هم برای پیشگیری از سرطان پستان به پیش برویم./

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر