بازدید 4372
۲

مهمترین عوامل تاثیرگذار بر تصادفات طی اربعین

کد خبر: ۹۲۹۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹ 13 October 2019

رئیس پلیس راه ایلام گفت: خستگی، عجله و شتاب در رانندگی مهمترین عوامل تاثیرگذار بر تصادفات طی اربعین است.

به گزارش «تابناک»، سرهنگ رضا همتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در چند روز اخیر شاهد تصادفات شدید در محورهای مواصلاتی استان بودیم که مهمترین عامل تاثیر گذار بر وقوع این تصادفات برابر بررسی های انجام شده ، خستگی و خواب آلودگی و عجله و شتاب بی مورد در رانندگی است.

این مقام انتظامی افزود: ترددهای جاده ای تا امروز نسبت به ماه صفر سال گذشته حدود ۱۰۰درصد افزایش یافته و بیش از ۳ برابر نسبت به سال قبل اتوبوس وارد شهر مهران شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اکثر جاده های استان به صورت کم عرض و کوهستانی و پرپیچ و خم هستند در برخی مقاطع، رانندگان به جهت عارض شدن خستگی و عجله بی مورد اقدام به سرعت ، سبقت های غیرمجاز و انحراف به چپ می کنند و باعث وقوع تصادفات شدید می شوند.

همتی زاده در پایان گفت: از تمامی زائران و رانندگان عزیز با توجه به حجم بالای ترددها و وضعیت راههای استان و جسمی زائران و رانندگان که عمدتا خسته هستند تقاضا داریم که حتماً در مکان های پیش بینی شده و یا در شهرهای طول مسیر استراحت و پس از رفع خستگی رانندگی کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
به نظر من بی عرضگی و کم کاری مسئولین در توسعه راههای استان در درجه اول می تواند باشد. حاشیه نریم.
دلیل این اتفاقات ، رانندگی بدون در نظر گرفتن قواعد رانندگی است .از آنجایی که رانندگان بی محابا قوانین رانندگی را زیر پا میگذارند و از طرف دیگر مقامات پلیس هیچ عامل بازدارنده ای در تقابل با این قانون شکنی رانندگان قرار نداده اند .باید برای کنترل رانندگان قانون گریز، از دوربین های نظارتی در جاده ها و بزرگراهها استفاده کرد تا رانندگان خاطی از قوانین رانندگی ،مجبور باشند به قوانین احترام بگذارند .در کشورهای پیشرفته جریمه های بازدارنده ای در مقابل رانندگان وجود دارد تا آنها مجبور باشند مطیع قانون باشند .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار