بازدید 3354
۱

وزیر ورزش و ماجرای داورزنی: چشم پوشی از قانون یا تناقض‌ علنی+سند

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش، تا کنون در واکنش به این اقدام داورزنی هیچ واکنشی نشان نداده است. باید دید وزیر ورزش برای جلوگیری از شائبه‌ها، چه تصمیمی درباره والیبال و داورزنی خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۲۹۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸ 13 October 2019

وزیر ورزش و معاونش، برخلاف اظهارات و اقدامات علنی خود در ماه‌های اخیر، در ماجرای انتخابات فدراسیون والیبال دچار تناقض شده و تاکنون هم در این باره سیاست سکوت را در پیش گرفته‌اند.

به گزارش تابناک ورزشی، ثبت‌نام از نامزد‌های ریاست فدراسیون والیبال ۲۴ شهریورماه به پایان رسید که در آخرین روز، محمدرضا داورزنی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش برای ریاست ثبت‌نام کرد.

ثبت‌نام داورزنی در انتخابات این فدراسیون انتقادات زیادی را برای وزیر ورزش به دنبال داشت چرا که در خصوص ۲معاونش رویه یکسانی را پیش نگرفت. امیررضا خادم معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش زمانی که برای انتخابات کشتی نامزد شد، از سمت خود استعفا کرد و داورزنی نیز در گفت‌وگویی که با پایگاه خبری وزارت ورزش داشت، بر این موضوع تاکید کرده بود؛ در حالی که برای ثبت‌نام ریاست والیبال، این رویه را پیش نگرفت.

داورزنی بعد از حضورش در وزارت ورزش، بار‌ها تاکید کرده بود هیچ برنامه‌ای برای بازگشت به والیبال ندارد، اما بعد از اجرایی شدن قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها و کنار رفتن احمد ضیایی، علاقمندی‌اش را برای بازگشت اعلام و تاکید کرد در صورت ثبت‌نام برای ریاست، استعفای خود را از معاونت وزارت ورزش اعلام می‌کند.

داورزنی که بعد از ثبت نامش در انتخابات، خیالش از بابت همه چیز راحت شده بود، وقتی خبر استعفایش مطرح شد، بلافاصله به این موضوع واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد. وی در گفت‌وگویی عجیب، در حالی که صحبت‌های قبلی خود را نقض کرده بود، تاکید کرد با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد و ثبت‌نامش در انتخابات فدراسیون والیبال به معنای استعفا نیست.

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش، تا کنون در واکنش به این اقدام داورزنی هیچ واکنشی نشان نداده است. باید دید وزیر ورزش برای جلوگیری از شائبه‌ها، چه تصمیمی درباره والیبال و داورزنی خواهد گرفت. آیا وزیر ورزش رویه‌ای را که برای خادم داشت و اعلام رسمی کرده، در خصوص داورزنی هم پیش می‌گیرد یا خود را نقض می‌کند؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چرا قانون منع بکارگیری بازنشسته ها اجرایی نمیشه ؟
چرا همشون دارن در پستهای مشاور فعالیت میکنن ؟
هم حقوق بازنسشتگی بگیرن هم حقوق مشاوری ؟
چرا توی مملکت همش داره مسخره بازی طی میشه ؟
همه چی به مسخره گرفته شده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر