بازدید 2545

اسامی ۱۲ ایرلاین مجری پروازهای اربعین اعلام شد

کد خبر: ۹۲۹۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۵ 12 October 2019

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور ۱۳۸۵ مجوز پرواز اربعین برای ۱۲ شرکت هواپیمایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده اظهار داشت: نرخ بلیت‌ هواپیما در بازه زمانی ۲۰ تا ۳۰ مهر ماه تهران-نجف-تهران و بغداد (رفت و برگشت) ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و مشهد-نجف و بغداد و بالعکس ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ایلام و کرمانشاه به نجف (رفت و برگشت)  ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

وی گفت: متقاضیان سفر به نجف و بغداد بلیت خود را از مراکز معتبر که روی پرتال سازمان هواپیمایی کشوری قابل دسترسی است تهیه کنند.

این مقام مسئول در سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: برای اطمینان بیشتر امکان اصالت سنجی بلیت هم روی سایت سازمان هواپیمایی کشوری و هم روی سایت انجمن و شرکت های هواپیمایی فراهم است.

جعفرزاده با اشاره به اینکه شرکت های هواپیمایی لازم است از طریق رؤسای ایستگاه های مبدأ و مقصد پاسخگوی مسافران خود باشند گفت: لازم است با دقت بر نحوه توزیع بلیت های خود نظارت و هر گونه تخلف در خصوص نرخ و یا فروش بلیت از طرف واسطه های احتمالی به نام شرکت ها که صندلی پروازی برای آن در نظر گرفته نشده را به سازمان گزارش کنند تا نسبت به برخورد با آنها اقدام شود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: شرکت های هواپیمایی چون هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، ماهان، آسمان، قشم ایر، زاگرس، کیش ایر، تابان، کاسپین، وارش، آتا و العراقیه پروازهای خود را از فرودگاه های تهران، مشهد مقدس، کرمان، اصفهان، تبریز، یزد، ساری، ایلام، کرمانشاه، کیش و شیراز انجام خواهند داد.

وی همچنین اظهار داشت: هماهنگی لازم با عوامل فرودگاهی، نیروهای امنیتی و انتظامی، گمرک،  حراست و سایر عوامل دخیل در انجام پروازها صورت گرفته و مصمم هستند بیش از پیش شاهد بدرقه و استقبال در خور شأن زائران حسینی (ع) در ۱۱ فرودگاه کشور باشیم.

جعفرزاده از زائران حسینی (ع) خواست هرگونه تخلف احتمالی را از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری www.cao.ir اعلام تا به صورت ویژه و در کمترین زمان ممکن رسیدگی شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان