بازدید 3902
بازتاب

قلعه‌نویی: طلب۵۰۰هزاردلاری من ازاستقلال شد۷۰هزاردلار!

مطالبات من به گذشته برمی‌گردد، جایی که یک پولی می‌آمد به هر حال به اندازه کافی نبود، من مدام گفتم این دفعه را نگیر این دفعه را نگیر، شد ۸-۷ سال... ۵۰۰ هزار دلار ما شد ۷۰ هزار دلار
کد خبر: ۹۲۹۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۹ 11 October 2019

امیر قلعه نویی در پاسخ به این سوال که آیا همه مطالباتش را از استقلال گرفته است؟ گفت: البته آن موقع طلبی که از باشگاه استقلال داشتیم ۵۰۰ هزار دلار بود و وقتی ما مطالبات مان را گرفتیم چیزی در حدود ۷۰ هزار دلار بود. البته این عشق و علاقه من به باشگاه استقلال را می‌رساند. چون همان موقع هم که پول بود من ایثار کردم و نگرفتم. پس مطالبات من به گذشته برمی‌گردد، جایی که یک پولی می‌آمد به هر حال به اندازه کافی نبود، من مدام گفتم این دفعه را نگیر این دفعه را نگیر، شد ۸-۷ سال.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی فعلی سپاهان گفت: ۵۰۰ هزار دلار ما شد ۷۰ هزار دلار. اما بله با من تسویه کردند، ان‌شاءالله برویم به سمتی که باشگاه‌های مان قانون‌مدار باشند و این دغدغه‌ها را نداشته باشند و کشور ایران و ملت ایران به آن چیزی که لیاقت دارد برسد.

قلعه‌نویی: طلب۵۰۰هزاردلاری من ازاستقلال شد۷۰هزاردلار!

قلعه‌نویی در ادامه گفت: برای تیم ملی بزرگسالان و امید هم آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم شرایط طوری شود که هم تیم ملی امید ما به المپیک برود و هم تیم ملی بزرگسالان سهمیه جام جهانی بگیرد و این جوان‌ها نشان دادند که لیاقت دارند.

سرمربی سپاهان در مورد تغییر و تحول کادر فنی تیم ملی امید و اینکه فرهاد مجیدی شاگرد او بوده است، گفت: البته او شاگرد من نبوده است و به هر حال صحبت‌هایی می‌کنند که شاگرد بنده بوده ... من در زندگی‌ام از هیچکس دلخور نیستم. من کار را برای خدا و وجدان خودم انجام می‌دهم و از هیچ کس دلخور نیستم. هر کس هر کاری بکند با اعمال خودش باید در آن دنیا حساب پس بدهد. این دنیا هم دار مکافات است. بعضی دوستان حرف‌هایی زدند که من نمی‌خواهم ورود کنم، اما کلا می‌گویم ما باید آدم‌ها را بر اساس مطالعه بیاوریم، براساس قابلیت‌های شان بیاوریم که بعد‌ها این گونه به مشکل نخورد. مجیدی هم جوانی است که دوست داشته بیاید و خدمت کند، اما اگر آن آدم‌هایی که تصمیم گرفتند، تصمیم درستی می‌گرفتند کار به اینجا نمی‌کشید. من نمی‌خواهم بگویم حق با فرهاد مجیدی است یا حمید استیلی، چون ما‌ها نمی‌توانیم قضاوت کنیم، می‌خواهم بگویم، چون آمدن و رفتن این افراد بر اساس مطالعه نبوده، به این مشکلات و دغدغه‌ها می‌خورد، ولی چه خوب بود که آوردن فرهاد مجیدی با رفتنش این مدلی نبود. به هر حال او هم دوره‌هایی دیده و تجربیاتی دارد. دوست داشت در اختیار یکسری از جوانان بگذارد، و حالا اینکه چه اتفاقی افتاده و حق با کیست و... حمید استیلی بچه محل من است. او را شاید ۳۰ سال است که می‌شناسم. بسیار آدم خوبی است، دوست دارد به جامعه و به فوتبال کمک کند، ولی کاش این اتفاقات نمی‌افتاد. این دوستان به هم کمک می‌کردند و تیم امید ما، من مطئمن هستم، چون ما شرایط تیم امیدمان در سال‌های گذشته و دوره‌های گذشته خوب بود، اما این دوره خیلی خوب است و می‌توان با یک برنامه‌ریزی خوب ما می‌توانیم و با یک حمایت خوب به المپیک برود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل